27.9.12

Το βραβείο απονέμεται σε...εμένα, εσένα, αυτόν/ήν, εμάς , εσάς, αυτούς/ές,...όλους μας!


Σήμερα το My Lovable Baby γιορτάζει!!! Και όχι μόνο του! Θα δείτε παρακάτω τι εννοώ...

Θα κάνω ένα διάλειμμα για να ευχαριστήσω την φίλη μαμά Mireille η οποία μου απένειμε το
βραβείο του Versatile Blogger χαρακτηρίζοντας το My Lovable Baby, μαζί με άλλα 6 blogs, ως τα blogs που θαυμάζει πιο πολύ και εμένα μαζί με άλλες 6 bloggers ως versatile. Mireille, σε ευχαριστώ πολύ!!!

Όπως ορίζουν οι κανόνες, για να αποδεχτώ το βραβείο θα πρέπει να το παρουσιάσω στο blog μου (το πιο εύκολο), να ευχαριστήσω το άτομο που μου το χάρισε (το προφανές - το έκανα ήδη), να αραδιάσω 7 αλήθειες για τον εαυτό μου (εύκολο), να πασάρω το βραβείο σε άλλους 7 bloggers (θα το κάνω), να αραδιάσω τους κανόνες (ΑΥΤΟ και αν θα το κάνω...), και τέλος να ενημερώσω τους νεοβραβευμένους bloggers ότι έλαβαν βραβείο (φυσικά και θα το κάνω).
Λοιπόν...έχουμε και λέμε...

Παρουσίαση βραβείου:

Voila! (δεν ξέρω ποιος το πρωτοσχεδίασε, αλλά το συγκεκριμένο βραβείο έχει versatile design! Δε βρίσκεις;)

Παρουσίαση του εαυτού μου:

Τα πρώτα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό για μένα είναι:

[1] Χαζομαμά (πιο μαμά κουκουβάγια, δε γίνεται)

[2] Δυναμική (το ανακαλύπτουν όλοι με το που με γνωρίζουν. Μέσα στο πρώτο τέταρτο. Μα, το γράφει στο μέτωπό μου; Απορώ...)

[3] Σχολαστική (έως τελειομανής. Τα θέλω όλα τέλεια. Όσο γίνεται και όσο μπορώ. Πιστεύω ακράδαντα ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά)

[4] Ανυπόμονη (αυτό με τυραννάει ώρες ώρες. Δεν μπορώ να περιμένω. Η αναμονή με κουράζει. Αλλά όταν πρέπει, την αντιμετωπίζω ως αναγκαίο κακό και περιμένω καρτερικά)

[5]  Επίμονη (αν βάλω κάτι στόχο...θα τον πετύχω. Με βοηθάνε βέβαια και οι στόχοι μου που -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- είναι όλοι τους βατοί. Δεν απαίτησα από τον εαυτό μου -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- να πάρω κότερο. Χμμμ...μη μου μπαίνουν ιδέες τώρα που το λέω...)

[6] Έχω εμμονή με την καθαριότητα (αλλά δεν είμαι υποχόνδρια - for sure! Θέλω ο χώρος μου να είναι πεντακάθαρος. Εντάξει, λίγη παραπάνω σκονίτσα την αντέχω...δεν είμαι με το swiffer 24x7, αλλά μπάνιο και κουζίνα θέλω να αστράφτουν)

[7] Οργανωτική (...σε τέτοιο βαθμό που μερικές φορές - μη γελάσεις - χάνομαι στην ίδια μου την οργάνωση...όπως λέει και η αδερφή μου)

Τώρα, με έμαθες ολίγον τι περισσότερο. Είπα να είμαι λακωνική για να μη σε κουράσω.
Αν όμως θέλεις να σου αποκαλυφθώ ακόμη περισσότερο, τότε μπορείς να επισκεφτείς την ενότητα "ΓΙΑ ΜΕΝΑ" και αν δε σου αρκεί και θέλεις να με γνωρίσεις ακόμη περισσότερο, τότε μπορείς να διαβάσεις τις δύο "συνεντεύξεις" που έδωσα στο παρελθόν, δηλαδή 'Κουκουβαγιο...συνέντευξη' και 'Η στιγμή που θα ήθελα να παγώσει το χρόνο'.

7 bloggers που επιλέγω:

Εδώ είναι τα δύσκολα. Λοιπόν, επειδή δε θαυμάζω μόνο 7, αλλά πολλά περισσότερα blogs και τους δημιουργούς τους, μου είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω. Για αυτό, αδράξτε την ευκαιρία φίλοι και φίλες bloggers και αρπάξτε μόνοι σας το βραβείο...αφού αξίζει σε όλους/ όλες σας/ μας.

Κατά βάθος πιστεύω ότι όλοι σας/ μας είμαστε κάπως πως versatile...στη ζωή μας, στα blogs μας, στη σκέψη μας, στην έκφρασή μας, στη συμπεριφορά μας...Versatile και με την έννοια του agile (εύστροφου) αλλά και με την έννοια του multilateral (πολύπλευρου). Άλλωστε (γνώμη μου), για να είσαι blogger χρειάζεται να είσαι και τα 2!

Επομένως, οι "7" bloggers που επιλέγω να απονείμω το βραβείο είναι:

1. Εγώ
2. Εσύ
3. Αυτός
4. Εμείς
5. Εσείς
6. Αυτοί
7. Όλοι μας

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!!!

Οι κανόνες:

Τους μεταφέρω αυτούσια όπως τους έλαβα:
(editors note: Αν χρειαστείτε μετάφραση, στο http://translate.google.com/)

"The rules for the Versatile Blog Award are the following:
1. Add the award to your blog.
2. Thank the person who presented it to you.
3. List seven random facts about yourself.
4. List the rules.
5. Pass the award on to seven other bloggers.
6. Inform each blogger they have won by posting a comment on 
    their blog"

Προσωπικά, τους εφάρμοσα κατά γράμμα. Εσείς δε χρειάζεται να το κάνετε (είδατε, δεν είμαι αυστηρή). Για να παραλάβετε το βραβείο σας ισχύει μόνο ο παρακάτω κανόνας:

Κανόνας:

Δεν υπάρχουν κανόνες! Ο καθένας το παραλαμβάνει όπως θέλει :)



Πηγή φωτογραφίας

15 σχόλια :

  1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Έχεις πάντως δίκιο ότι για να έχεις ένα blog (τουλάχιστον όπως το ανθομέλι, πρέπει να είσαι πολύπλευρος). Αν και το συγκεκριμένο βραβείο το έχουμε ξαναπάρει δεν πάυει να είναι σημαντικό για μας που κάποιος αποφάσισε να μας το χαρίσει! Στην ανάρτηση της μαμάς Μαρίας θα σας απαντήσει η ίδια! Φιλιά!

    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Ασπασία και εδώ και υπόσχομαι να κάνω ανάρτηση σύντομα. Είναι ωραίο να μαθαίνουμε πράγματα ο ένας για τον άλλο. Πάντως όλα αυτά που έγραψες για σένα μπορώ να πω ότι φάνηκαν στη βάφτιση. Τα έκανες όλα τέλεια!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστουμε πολυ. Ειχα "παιξει" κι εγω αυτο το μπλογκοπαιχνιδο παλιοτερα, αλλα ισως ξεφουρνισω αλλες 7 αληθειες για μενα καποια στιγμη . Γνωριζομαστε καλυτερα ετσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παρακαλώ :) το αξίζεις! και συμφωνώ με την mammy on line, αυτά που γραφείς για σένα ήταν ολοφάνερα ειδικά στην οργάνωση της βάπτισης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και είχαμε μια διαφωνία με τον μικρό για το ποιος είναι ο αληθινός 'δικαιούχος' του βραβείου, το παραλαμβάνω με πολλή χαρά και το αφιερώνω σε όλα τα καινούρια μωρά που έρχονται να τρελλάνουν τις μέλλουσες μαμάδες τους-γιατί εγώ μάλλον έκλεισα! Ευχαριστώ, λοιπόν, και συνεχίσε να γράφεις... Μαμά Γιάννη aka bebisthoughts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτός, αυτή και τα μυστήρια! Παραλαμβάνω με δόξα και τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα με βραβείο!!!! Σε ευχαριστώ γλυκιά μου ήρθα να παραλάβω κι εγώ καταιδρωμένη, όπως πάντα!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Τώρα όσων αφορά τα χαρακτησριστικά σου...μοιάζουμε ξέρεις.Νομίζω σε μια ηλικία όλες οι μαμάδες μοιάζουμε κι έχουμε κοινά χαρακτηριστικά..΄Το "χάνομαι στην οργάνωση μου" όμως είναι δικό σου προνόμιο ...αχ!! με έκανες και γέλασα.Τέλεια ατάκα!!
    Σε ευχαριστώ γλυκιά χαζομαμά (με το τέλειο όνομα, μάνα και κόρη)για το τέλειο σχόλιο και χαίρομαι που μ,ε θεωρείς και εύστροφη και πολύ πλευρη!!!! Γιουπι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασπασία μου, σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!
    Καθυστέρησα λίγο, i know, sorry.... το παραλαμβάνω σήμερα με μεγάλη μου τιμή!!!
    θα το αναρτήσω σε λίγο! (το ελπίζω!!!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε πολύ για τις επισκέψεις σου και τα καλά σου λόγια! Πως μπορούμε να σε ακολουθούμε? Δε βρίσκω κάπου τα μέλη του blog σου. Μάλλον κάτι κάνω λάθος, ε??
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φανή!
      Όχι, δεν κάνεις κάτι λάθος, απλά έχω κάνει hide τα μέλη του blog μου. Δε φαίνονται.

      Αν έχεις λογαριασμό στο facebook και θέλεις, μπορείς να κάνεις LIKE τη σελίδα του My Lovable Baby στο facebook και εκεί θα μαθαίνεις για ό,τι νέο άρθρο γράφω. Συνήθως 1-2 μέρες μετά τη δημοσίευση στο blog μου, ανακοινώνω το νέο post στη σελίδα του My Lovable Baby στο facebook :)

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Και εγώ καθυστέρησα αλλά έτοιμη η ανάρτηση!!!
    Φιλιά πολλά πολλά και ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    • • • • • • • • • ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ :) • • • • • • • • •
    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

    ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ: Κοριτσάκια μου, θα ήθελα να σας πω ότι αυτό το βραβείο το αξίζετε όλες σας, όπως επίσης πιστεύω ότι το αξίζουν πολλές ακόμη φίλες bloggers. Είσαστε/ είμαστε versatile (πολύπλευρες & εύστροφες). Αλλιώς δε θα τα καταφέρναμε όλα: Παιδιά, γατιά, σκυλιά, σπίτι, κήπο, δουλειά, φίλους, χόμπυ, blog...(η καθεμία μας ας κάνει τον δικό της συνδυασμό).

    Όπως έγραψε και η φίλη Mamma El (aka Eliza) στην ανάρτησή της, όταν παρέλαβε το βραβειάκι:
    "Ένα βραβείο για όσους έχουν ιστολόγια. Ένα βραβείο για όσους καταφέρνουν να κάνουν πολλά πράγματα μαζί! Δουλειά, οικογένεια, διαδίκτυο! Ναι, είμαστε πολύπλευροι άνθρωποι και μας αρέσει! Νομίζω πως χωρίς αυτή την ιδιότητα απλά θα πλήτταμε!"

    Ω ναι! Θα πλήτταμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστω πολυ!!!Συγγνωμη που αργησα.Ηταν δυσκολη βδομαδα.Αλλα εστω και καθυστερημενα σας veratile ατομα που ειμαστε τα καταφερνουμε ολα.Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται εδώ: http://is.gd/1Xf2Hx. Μπορείτε να ανακοινώσετε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού εδώ: http://is.gd/fp5yxH

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts