17.10.12

Babies got style: 4 ιδέες για ζεστά ποδαράκια



Χθες το βραδάκι, μία μαμά μίας 15μηνης κουκλίτσας επικοινώνησε μαζί μου και μου ζήτησε να της προτείνω παντοφλάκια, αφού (ημερολογιακά τουλάχιστον) βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου. Δεν είναι η πρώτη φορά που μαμά επικοινωνεί μαζί μου και μου ζητάει τη γνώμη της
για παιδική μόδα.

Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχουν μαμάδες που εμπιστεύονται το γούστο μου και μου ζητούν να προτείνω ιδέες σχετικά με το παιδικό στυλ, από την άλλη δε θέλω να θεωρηθώ λανθασμένα ότι είμαι ειδήμων του είδους. Δεν είμαι ούτε στυλίστρια ούτε fashion editor. Μία απλή μαμά είμαι που απλά έχω το "μικρόβιο" να θέλω να κάνω εξονυχιστική έρευνα αγοράς κάθε φορά που ψάχνω κάτι για την κορούλα μου. Και έχω και ψώνιο με κάθετι ποιοτικό και όμορφο. Μου αρέσει να ψάχνω και να βρίσκω ό,τι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω στον "θαυμαστό κόσμο του internet". Και φυσικά ορισμένα από αυτά που βρίσκω (αφού όλα θα ήταν πρακτικά αδύνατον) τα μοιράζομαι με τις πιστές φίλες του My Lovable Baby, για αυτό και έχω δημιουργήσει ολόκληρη ενότητα στο blog μου, την Babies got style.

Παρόλο που υποσχέθηκα στη συγκεκριμένη μαμά να κάνω την έρευνά μου με κάποια μικρή καθυστέρηση (λόγω άλλων προτεραιοτήτων) τελικά μου άρεσε πολύ η ιδέα να "ερευνήσω" το θέμα 'παντοφλάκια' νωρίτερα από τα αρχικά μου σχέδια. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο (λόγω εποχής) και επίσης το θεώρησα αναγκαίο και για εμάς, αφού χρειάζομαι και εγώ για την κόρη μου. Ο καιρός μαθαίνω ότι από αύριο αλλάζει, οπότε πλέον δε θα μπορούμε να κυκλοφορούμε ξυπόλυτες στο σπίτι.

Εκεί έξω υπάρχουν πάρα...μα πάρα...πολλά παντοφλάκια που μπορεί κάποιος εύκολα να βρει με ένα απλό google search (ζητώ συγγνώμη από τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης αλλά είμαι πιστή στη google από τα γενοφάσκια της, όταν "με βοηθούσε" σε πολλές εργασίες στο Πολυτεχνείο κάτι χρόνια πριν, ούσα φοιτήτρια. Οπότε κατά κάποιον τρόπο "την παντρεύτηκα" και έκτοτε η google με συνοδεύει σε όλες μου τις έρευνες αγοράς).

Τα αποτελέσματα της έρευνάς μου έχουν 4 εναλλακτικές προτάσεις:


Πρόταση #1: Οικολογικά βαμβακερά καλτσάκια
via http://www.hannaandersson.com/

Μη βάλεις παντοφλάκια σε τόσο μικρό παιδάκι, βάλε καλτσάκια. Βρήκα βαμβακερά οικολογικά καλτσάκια με αντιολισθητικούς πάτους, που είναι ό,τι καλύτερο για ζεστά ποδαράκια μωρών-νηπίων. Είναι πρακτικά, ζεστά και πολύ όμορφα.

Ξεχώρισα τα καλτσάκια της εταιρίας Hanna Anderson η οποία δημιουργήθηκε από μία Σουηδέζα στην Αμερική, όταν δεν μπορούσε να βρει καλής ποιότητας καθαρό βαμβάκι όπως αυτό που γνώριζε και είχε μάθει να ξεχωρίζει στη Σουηδία από τη γιαγιά της. Οπότε, κάποια στιγμή έφερε από την πατρίδα της κάποια μαλακά Σουηδικά πλεκτά από βαμβάκι και όταν είδε τους φίλους της να "ξετρελαίνονται" (όπως γράφει στο site της), γεννήθηκε η μεγάλη ιδέα για τον πρώτο μικρό κατάλογο ρούχων και μία μικρή επιχείρηση δημιουργήθηκε στο γκαράζ του σπιτιού της (τελικά πόσες μα πόσες επιτυχημένες επιχειρήσεις ξεκίνησαν σε γκαράζ; Μήπως να δοκιμάσω και εγώ στο δικό μου;)

Το καλό νέο είναι ότι αγοράζοντας αυτά τα καλτσάκια, κάποιο ποσοστό από τις αγορές πηγαίνει σε δωρέες για παιδιά που το έχουν ανάγκη μέσα από το πρόγραμμα HannaHelps (ετήσιες επιχορηγήσεις σε εκατοντάδες σχολεία και μη κερδοσκοπικές ομάδες που εξυπηρετούν παιδιά).

Το κόστος τους είναι λογικό, αφού κοστίζουν μόνο $8 το ζευγάρι.


Πρόταση #2: Οικολογικά μάλλινα παντοφλάκια

Η δεύτερη πρόταση που έχω είναι τα μάλλινα παντοφλάκια της Wooly baby από πολύ καλής ποιότητας οικολογικό μαλλί, τα οποία επίσης δημιούργησε μία μαμά επειδή δεν μπορούσε να βρει παρόμοια για τον γιο της. Ο πάτος τους είναι δερμάτινος. Το κόστος τους κυμαίνεται από $25 έως $30.

Ξεχώρισα τα παρακάτω σχέδια:
 
via wooly-baby.com/


via wooly-baby.com/

via wooly-baby.com/

via wooly-baby.com/

via wooly-baby.com/

Πρόταση #3: Οικολογικά DIY (=do it yourself) πλεκτά παντοφλάκια
 
via http://www.etsy.com/shop/FuzzyThreadz?ref=seller_info
Η τρίτη πρόταση είναι πιο οικονομική και πιο...δημιουργική! Αγόρασε οικολογικό βαμβακερό ή μάλλινο νήμα και πλέξε τα δικά σου οικολογικά παντοφλάκια. Αν μη τι άλλο θα υλοποιήσεις το δικό σου σχέδιο στο χρώμα ή στον συνδυασμό χρωμάτων που επιθυμείς. Μπορείς να βρείς πάρα πολλές ιδέες να αντιγράψεις, εδώ.

Και αν δεν έχεις ιδέα από πλέξιμο, καιρός να το δοκιμάσεις. Και αν δε θέλεις να το επιχειρήσεις, τότε όλο και κάποια γιαγιά ή κάποια θεία θα ξέρει. Εμένα πάντως τέτοια παντοφλάκια μου έπλεκε η γιαγιά μου κάθε χρόνο σε κόκκινο χρώμα.


Πρόταση #4: Υφασμάτινα παντοφλάκια 

via http://eksipnesidees.blogspot.gr/2012/10/blog-post_17.html
Αυτή η πρόταση προέκυψε μόλις τώρα (και έσπευσα αμέσως να ενημερώσω την ανάρτηση που είχα ήδη δημοσιεύσει), όταν πέρασα την καθιερωμένη μου "βόλτα" από το σπιτάκι της Αναστασίας. Οι δημιουργίες της είναι μοναδικές. Σήμερα (λες και το ήξερε) μας δείχνει τα υπέροχα υφασμάτινα παντοφλάκια που η ίδια δημιούργησε για ένα αγοράκι. Και αν δεν ξέρεις να ράβεις, τότε θα το κάνει η Αναστασία για εσένα.

Όποια και από τις 4 προτάσεις και αν επιλέξεις, εύχομαι να είναι καλοφόρετα!

Ασπασία

Πηγή 1ης φωτογραφίας

18 σχόλια :

  1. Της Αναστασίας μου αρέσει το ύφασμα!
    Και μου αρέσουν και τα μάλλινα..φανταστικά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα πει άμεση ανταπόκριση! ;)
    Κι εμένα της Αναστασίας μου έκαναν κλικ, αλλά και τα Wooly baby.
    Σ' ευχαριστούμε πολύ που έψαξες για μας <3

    Φλώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα :) Μου έδωσες μία καλή αφορμή, αφού έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα έπρεπε να την κάνω αυτή την έρευνα αγοράς :)
      Εύχομαι να βοήθησα

      Διαγραφή
  3. Ασπασία μου, τι ευχάριστη έκπληξη!!!!
    Πραγματικά, δεν το περίμενα... μπήκα να δω τις προτάσεις σου και έπεσα πάνω στα δικά μου παντοφλάκια! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!!
    Μεγάλη μου τιμή να με φιλοξενείς σε μία από τις κατηγορίες σου!!!!
    Να σου πω πως οι άλλες προτάσεις σου είναι πολύ ενδιαφέρουσες, ειδικά τα πλεκτά!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι όλο ευχάριστες εκπλήξεις Αναστασία μου, όχι εγώ :)
      Καταπληκτικά τα παντοφλάκια σου :)
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  4. Thank you for sharing my toddler slippers! They are fun to make and if you do not want to make your own, choose your colors and I will make them for you! You have a very cute blog, thanks for sharing.
    -Catherina (Fuzzy Threadz)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Catherina :)

      I had to try a lot to find something really cute to present in this post, which is about baby slippers ideas. Your slippers represent worthily the category 'crochet' as they are the cutest and most lovely baby slippers I could find on the web :) Congratulations!!!

      Διαγραφή
  5. Πραγματι η Αναστασια διαλεγει καταπληκτικα υφασματα. Η συλλογη της ειναι απο τις πιο χαρουμενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά και από εμένα....μια "wanna be mommy" (σύντομα ελπίζω). Ε, δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι τότε και σε ακολουθώ από τώρα. Πειράζει ? :) Για να ενημερώνομαι και να ξέρω όταν (εύχομαι) θα μου χρειαστεί. Με το δίκιο σου να πετάς σε πελάγη ευτυχίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες στην παρέα μας! Σου εύχομαι η επιθυμία σου να γίνει σύντομα πραγματικότητα!!!
      Θα τα λέμε λοιπόν :)

      Διαγραφή
  7. Ασπασία μου καλησπέρα. Οντως από ότι έχω δει έχεις αρκετό και καλό γούστο και μου αρέσουν πολλά από αυτά που δείχνεις. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ αυτέ τις ημέρες με αυτό το θέμα καταγίνομαι και τελικά κατέληξα σε αυτά τα υπέροχα δερμάτινα παντοφλάκια (γύρω στα 20 ευρώ) που τα φέρνει η Lilaboo https://www.facebook.com/pages/Lilaboo/190941464313542?ref=stream
    Ρίξε μια ματιά. Σε φιλώ γλυκά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Callie :)
      Τα γνωρίζω τα παπουτσάκια της Lilaboo και είναι σκέτη τρέλα! Η αλήθεια είναι ότι δεν τα ανέφερα στο συγκεκριμένο post αφού το άρθρο μου αφορούσε μόνο παντοφλάκια ενώ τα Lilaboo είναι παπουτσάκια.
      Ετοιμάζω κάτι τις επόμενες ημέρες. Surprise :)
      Stay tuned!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts