25.11.12

Smart ideas: Εσύ στόλισες Χριστουγεννιάτικο δέντρο; Εγώ στόλισα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια...για φάγωμα. Σκέτη γλύκα! Και λίγα από τα τελευταία νέα μας...



Καλημέρα! Σήμερα, Κυριακή, 29 μέρες πριν τα Χριστούγεννα, αποφάσισα επιτέλους να στολίσω το σπιτάκι μας. Το κανονικό. Το μπλογκοσπιτάκι μου, από ότι θα παρατήρησες, το έχω ήδη στολίσει με ένα μικρό χαριτωμένο Χριστουγεννιάτικο δεντράκι στην είσοδο. Προς το παρόν επέλεξα να το
στολίσω έτσι, απλά. Άλλωστε, είμαι οπαδός του minimal. Δεν μπορώ τα πολύ φορτωμένα πράγματα.
Μετά όμως από το σχόλιο της φίλης μου της Δήμητρας (λαμβάνω υπόψη τη γνώμη των φίλων μου) η οποία μου είπε "Ο μινιμαλισμός όμως δεν πιστεύω ότι απαγορεύει και κατιτίς ακόμα :) Άλλωστε ούτε που φαίνεται εκεί πάνω το καημένο το δεντράκι....θα κλαίει μόνο του", το σκέφτηκα...διαπίστωσα ότι έχει δίκιο...και αποφάσισα να προσθέσω και λίγες Χριστουγεννιάτικες πινελιές ακόμη (αυτό το "κατιτίς").

Αυτή τη στιγμή (είναι 8:00) πίνω το πρωινό μου καφεδάκι. Μπαμπάς και μικρή κοιμούνται ακόμη. Δε θέλω να τους ξυπνήσω, καθώς το ξενυχτήσαμε χθες. Είχαν έρθει ο θείος 'Πίπη' (κατά τη Δάειρα) και η θεία 'Νενένα' (πάλι, κατά τη Δάειρα) και περάσαμε τέλεια! Φάγαμε, χορέψαμε την Κουκουβάγια πολλές φορές (ένα από τα αγαπημένα της τραγουδάκια), φορέσαμε τα καινούρια μας χειροποίητα παντοφλάκια της Αναστασίας (θα σου δείξω σε άλλη ανάρτηση), παίξαμε με τα πουλάκια της Αθηνάς (επίσης θα σου δείξω σε άλλη ανάρτηση), κυλιστήκαμε στο πάτωμα, γελάσαμε πολύ και μάντεψε τι άλλο κάναμε;  Ψήσαμε Χριστουγεννιάτικα σοκολατομπισκοτάκια (αυτά της Ελπίδας) και ω ναι, ΠΕΤΥΧΑΝ! (η βοήθεια της θείας 'Νενένας', πολύτιμη). Στο σχήμα δεν τα καταφέραμε και πολύ καλά βέβαια (μάλλον φταίνε τα καινούρια κουπατ που ψώνισα χθες), αλλά δεν πειράζει (θα σου δείξω φωτογραφίες επίσης σε άλλη ανάρτηση).

Τελικά, τα κατάφεραν οι μπλογκοφιλενάδες μου και άθελά τους με "έψησαν" να "ψήσω". Μου κόλλησαν το μικρόβιο της ζαχαροπλαστικής. Βέβαια, δε τις φτάνω κατά διάνοια (ορισμένες είναι chef με τα όλα τους), αλλά κάνω τις πρώτες μου φιλότιμες προσπάθειες. Τα κορίτσια θα μας παχύνουν for sure! Όσο και να πεις "Θα αντισταθώ, θα αντισταθώ", στο τέλος θα ενδώσεις και θα φτιάξεις έναν από τους γευστικούς τους πειρασμούς. Είναι τόσο γευστικά όλα αυτά που φτιάχνουν! Φαίνονται από τις photos! Και 1 photo = 1000 μπουκιές, όταν μιλάμε για γλυκό...

Και επειδή δεν ήθελα πάλι να την βγάλω με Μερέντα (όπως η φίλη μου η Αθηνά), είπα να δοκιμάσω τις ζαχαροπλαστικές μου ικανότητες (ή μάλλον, δυνατότητες).
Γιατί ενώ προχθές η Αθηνά και εγώ τρώγαμε Μερέντα, η Ελπίδα έτρωγε απίθανο αστεροειδές cookie, η Βέρα έτρωγε τα μοσχομυριστά της cookies (που μόλις είχε ξεφουρνίσει), η Μαρία και η Λίτσα έτρωγαν από το κέικ που τους περίσσεψε και η Ερμιόνη έτρωγε ό,τι είχε απομείνει από το cheesecake της. Ακόμη και η Δήμητρα φούρνισε προς διάψευση των όσων ισχυρίζεται. Ενώ εμείς, Μερέντα να πάνε κάτω τα φαρμάκια...
Οπότε, κάπως έτσι, ενέδωσα και εγώ στα αστεροειδή σοκολατομπισκοτάκια (το λέω και γεμίζει το στόμα μου) της Ελπίδας.

Γενικά τις τελευταίες μέρες έχω πάρα, μα πάρα πολλές δουλειές. Δεν προλαβαίνω να ανασάνω. Πάρα πολλές εκρεμμότητες και όλο και αυξάνεται το μήκος της to-do λίστας μου:
  • Καθιερωμένες άπειρες δουλειές εντός σπιτιού (μην κάνω extend αυτό το bullet γιατί χαθήκαμε...)
  • Δουλειές εκτός σπιτιού (ούτε αυτό...)
  • Ένα δέντρο και ένα σπίτι που περιμένουν να στολιστούν χριστουγεννιάτικα
  • Αναρτήσεις που αναμένουν τη σειρά τους
  • Ένας διαγωνισμός που λήγει σήμερα το βράδυ και 330 (μέχρι στιγμής!) συμμετέχοντες που αναμένουν με αγωνία τα αποτελέσματα
  • Δουλειά γραφείου
  • Κάτι δικά μου που ετοιμάζω
  • Κάτι δικό σας που ετοιμάζω (έκπληξη!)
  • Γύρω στις 1000+ δικές μου φωτογραφίες που πρέπει να ταξινομηθούν
  • Επιλογή από φωτογραφίες του φωτογράφου για το άλμπουμ της βάφτισης της Δάειρας (τώρα μου τις έστειλε!)
  • Aσκήσεις για το μάθημα φωτογραφίας (τώρα τελευταία όλο αδιάβαστη πηγαίνω)
  • Kάτι Bazaar που σχεδιάζω να πάω
  • Κάτι επισκέψεις σε φίλους που σχεδιάζω και όλο αναβάλλω λόγω άλλων προτεραιοτήτων
  • Ένα παιδί ΠΡΩΤΟ στη λίστα των προτεραιοτήτων (παρόλο που το αναφέρω τελευταίο)
 ...και εγώ στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Πότε θα τα προλάβω όλα αυτά, οεο;

Παίρνω μία βαθιά ανάσα όμως και για να κουλάρω λέω ότι όλα θα γίνουν με το πάσο μου! Και έτσι χαλαρώνω.
Όμως, οι υποσχέσεις είναι υποσχέσεις...

Θυμάσαι που στην προηγούμενη ανάρτησή μου σου είχα δείξει τα λαχταριστά Χριστουγεννιάτικα cupcakes που 'ψώνισα'; Τότε είχα ψωνίσει χιονονιφάδες, χιονάνθρωπους, πιγκουίνους, γκι, Άγιους Βασίληδες, Χριστουγεννιάτικες μπάλες για το δέντρο (όλα αυτά υλοποιημένα πάνω σε cupcakes). Τότε που σου τα πρόσφερα σου είχα πει (αν θυμάσαι) ότι είχα "βάλει στο μάτι" και κάτι άλλα λαχταριστά cupcakes που δεν είναι κάτι από τα παραπάνω αλλά κάτι διαφορετικό και τα οποία θα "ψώνιζα" σε 2-3 μέρες. Ε λοιπόν, οι 2-3 μέρες πέρασαν και συνεπής στην υπόσχεσή μου τα 'ψώνισα' και σου τα προσφέρω. Cupcakes Χριστουγεννιάτικα δεντράκια! Είναι και αυτά πολύ λαχταριστά (τα καλύτερα που βρήκα στο είδος τους - όχι ό,τι κι ό,τι) και φυσικά πολύ, ΜΑ πολύ παχυντικά! Οπότε, πάρε ένα, δύο, τρία...όσα θέλεις...να παχύνεις και εσύ!

Και όσο εσύ θα τρως (είτε κυριολεκτικά είτε "με τα μάτια"), εγώ πάω να ξυπνήσω μπαμπά και Δάειρα, γιατί θα αρχίσουμε να στολίζουμε σιγά-σιγά...
Πω πω!!! Πέρασε η ώρα...Έφυγα!

Φωτογραφία από ΕΔΩ
Φωτογραφία από ΕΔΩ
Φωτογραφία από ΕΔΩ
Φωτογραφία από ΕΔΩ
Φωτογραφία από ΕΔΩ

Φωτογραφία από ΕΔΩ

Φωτογραφία από ΕΔΩ


Φωτογραφία από pinterest.com
Φωτογραφία από ΕΔΩ

Φωτογραφία από ΕΔΩ
Καλή Κυριακή και καλά στολίσματα!

Φιλάκια xxx 

Τελικά, δε μου είπες. Σου άρεσαν τα γλυκά Χριστουγεννιάτικα δεντράκια μου;

Πηγή 1ης φωτογραφίας

27 σχόλια :

  1. τι καλά που σου πέτυχαν τα μπισκοτάκια!!!!! Πω πω έχεις μεγάλη λίστα!!! Κι εγώ κάτι αντίστοιχο και δεν έχω στολίσει ακόμα!! Καλή εβδομάδα!!! πολλά φιλιά!!
    ps τα κεκάκια είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λίστα μου είναι πιο μεγάλη από ό,τι βλέπεις. Απλά είπα να μην την κάνω τελείως extend. Σαν τη Λερναία Ύδρα ένα πράγμα. Κόβεις κεφαλάκι, φυτρώνουν κεφαλάκια...
      Επίσης καλή εβδομάδα! Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  2. Δουλειές δεν λες τίποτα! Εμείς εδώ 2η μέρα στολισμού και δεν τελειώνουμε! Πού να τα καταφέρεις με ένα πιτσιρίκι να τρέχει πάνω κάτω;
    Καλό στολισμό λοιπόν και εννοείται θα πάρω cupcake δεντράκι! Μερικά είναι τόσο ευφάνταστα, πώς τα φτιάχνουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί απίθανα cupcakes μας σερβίρεις πάλι. Πολύ όμορφα κλείνει η Κυριακάτικη βραδιά...
    Όσο για τις δουλειές...μια από τα ίδια!!!
    Αλλά αυτά από αύριο δυναμικά και αισιόδοξα.
    Καλή δύναμη για την εβδομάδα που έρχεται.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας χρειάζεται η δύναμη γιατί αλλιώς δεν την "παλεύουμε". Για αυτό και σερβίρω cupcake-άκια, για να πάνε κάτω τα φαρμάκια. Χαχαχα :)
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  4. Τετοια γλυκά είναι δυνατόν να μην μου αρέσουν; Όσο για την λίστα άσε! Εγώ ακόμα τα καλοκαιρινά δεν μάζεψα και το σίδερο στοίβα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Kathy μου! Ωχ, και εσύ μία από τα ίδια. Όπως οι περισσότερες μαμάδες άλλωστε...
      Θα τα κάνουμε όλα με το πάσο μας :) Και κάποια στιγμή θα γίνουν.
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  5. Ξεκινω με τις μαγειρικες σου δραστηριοτητες! Οπως σου ειπα ηδη ειμαι πολυ περηφανη για σενα! Μυρισαν αλλωστε τα κουλουρακια σου ως εδω!
    Η λιστα σου ατελειωτη. Και μαθηματα φωτογραφιας;;; Αυτο πρεπει και εγω να το ξεκινησω γιατι μεχρι τωρα οι photos μου ειναι για φυλλαδιο "Νεωτερισμοι η Σουλα".
    Εχεις σημερα και διαγωνισμο που ληγει; Καταλαβα κυρια μου, καποια δεν θα κοιμηθει αποψε!
    Περιμενουμε με αγωνια τις εκπληξεις σου που παλι θα κανουν παταγο στη μπλογκοσφαιρα!
    Τα κερασματα που μας προσφερεις σημερα....ξελιγωτικα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δημητρούλα :)
      Όσο για την έκπληξη, ούτε αυτή είναι για σένα, εκτός αν αποφασίσεις να ανοίξεις FB! Σου είχα πει ότι "για τον επόμενο διαγωνισμό έχω ήδη δεσμευτεί" στον συνεργάτη μου, όσον αφορά στους όρους συμμετοχής.
      Η επόμενη όμως έκπληξη, θα είναι και για τις αντιφεισμπουκικές φιλενάδες μου :) Promise is promise!
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
    2. Άτιμηηηηηηηη! Διάβασα στη Βέρα ότι στόλισες λίγο παραπάνω το blogo-σπιτάκι σου και ήρθα αμέσως να σε δω!!! Τι ομορφιές είναι αυτές! Με έκανες πολύ χαρούμενη! Τώρα μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη το βράδυ:)
      Για το διαγωνισμό δεν με νοιάζει Ασπασία, άλλωστε έρχομαι ΠΑΝΤΑ επίσκεψη εδώ. Με ή χωρίς διαγωνισμό. Και ΟΧΙ, FB δεν θα κάνω! Είμαι πεισματάρα!
      Καλά κάνατε χτες και πήγατε βολτούλα! Τέτοιες μέρες δεν χάνονται!
      Φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
    3. Εγω παλι, η πολυλογου! Σ´ευχαριστώ πολυ που ελαβες υποψη σου την ταπεινη μου αποψη και με ανεφερες και στην σουπερ ντουπερ ξελιγωτικη αναρτηση σου! Τιμη μου να ξερετε κυρια μου:) Ειστε οπως παντα υπεροχη κυρια Ασπασια!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία που όλες ξεκινήσατε το στόλισμα... Εμείς δε βλέπω να προλαβαίνουμε πριν μπει ο Δεκέμβρης, δυστυχώς... Κι από δουλειές άλλο τίποτα! Σε νιώθω...
    Θα πάρω κι εγώ ένα γλυκάκι! Αν και παχαίνει! Καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνούλα! Τι να στολίσεις εσύ που μόνο στο Craftsroom σου να μπεις, είναι στολισμένο από μόνο του!!!
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  7. ... και συνεχίζεις με τις προκλητικές αναρτήσεις σου...
    Έτσι όπως πάει, θα σταματήσω τις βόλτες μου στο σπιτάκι σου, ακούς! χαχα! :)))

    Σίγα-σιγά, μπαίνετε σε Χριστουγεννιάτικο mood, απ'ότι βλέπω! Στολίσατε, ψήσατε και τα μπισκοτάκια σας!!! Μπράβο! Εμείς ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, Αναστασία μου, όλα κι όλα! Εγώ σε προειδοποίησα! Ολόκληρη επιγραφή που έγραφε "...Χριστουγεννιάτικα δεντράκια...για φάγωμα", δεν την είδες;

      Επίτηδες την έκανα τόσο μεγάλη για να την δείτε όσες δεν τρώτε γλυκάκι και να μην εισέλθετε, όχι τίποτα άλλο...αλλά μην τα βάλετε και μαζί μου που σας προκαλώ γευστικά! Χαχαχα!!!

      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  8. οποια δεν εχει δουλειες ας ερθει να με βοηθησει!
    τα cupcakes μουρλια, οσο για την λιστα to-do ειναι τοσο μεγαλη που θυμιζει λογαριασμο σουπερ μαρκετ στις καλες εποχες!
    πολλα φιλια και καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα tali-mom :) Από ότι θα κατάλαβες, όλες οι φιλενάδες μου (που είναι και φιλενάδες σου) πήζουν. Μαζί και εγώ. Οπότε, βοήθεια γιοκ. Χαχαχα :)

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  9. Ασπασία μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Πώς πήγαν οι στολισμοί σας;
    Χαρά στο κουράγιο σου που με τόσο μεγάλη λίστα καταφέρνεις να μας παρουσιάζεις τόσο όμορφες και επιμελημένες αναρτήσεις!
    Τα κεκάκια δεντράκια είναι και αυτά απίθανα!
    Με έχεις βάλει στην πρίζα με τις 2 τελευταίες αναρτήσεις σου και εύχομαι απλά να ανακτήσω γρήγορα τις δυνάμεις μου μετά τη γέννα, για να προλάβω να κάνω άπειρα χριστουγεννιάτικα καλούδια!
    Να το χαρώ, να παχύνουμε και να καταλάβουμε γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα και από εδώ :)
      Γέννησες; Πότε;;; Ή μήπως εννοείς, να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου μετά τη γέννα που ΘΑ γίνει; Αν θυμάμαι καλά, μέσα Δεκέμβρη περιμένεις το κοριτσάκι σου. Πες μου, πες μου, γέννησες;;;;;;;;;

      Σχετικά με τους στολισμούς, γιοκ. Χθες, μετά τον πρωινό καφέ, πήγα να ξυπνήσω τον ξενυχτισμένο μπαμπά και την ξενυχτισμένη Δάειρα με σκοπό να αρχίσουμε το στόλισμα. Επειδή όμως η μέρα ήταν ηλιόλουστη και επειδή το παιδί μου είναι ΠΡΩΤΗ προτεραιότητα, μπαμπάς και μαμά αποφασίσαμε να αναβάλλουμε τον στολισμό για μία εβδομάδα ακόμη, προκειμένου να πάμε μία βόλτα στην εξοχή. Οπότε, για να ξεδώσω και εγώ, στόλισα λίγο παραπάνω το μπλογκοσπιτάκι μου με λίγες Χριστουγεννιάτικες πινελιές που πιστεύω δεν αλλοιώνουν τον μινιμαλιστικό χαρακτήρα του :)

      Τα cupcakes τα σερβίρω μπας και σας ξεσηκώσω (εσάς τις chef) να μας τα φτιάξετε. Οπότε καλώς έχεις μπριζωθεί. Τον πέτυχα τον στόχο μου! Επέλεξε όποιο/ όποια θέλεις! Χαχαχα!!!

      Όσο για τη λίστα, ναι, είναι τεράστια (να φανταστείς, τα δύο πρώτα bullets δεν τα έχω κάνει extend για να μην τρομάξω), αλλά αυτό δεν με πτοεί στο να κάνω ό,τι κάνω σωστά και επιμελημένα. Το κουσούρι της τελειομανίας που έχω ενδεχομένως δεν αφήνει τη λίστα να μικρύνει γρήγορα, αφού κάθε bullet με "ταλαιπωρεί" αρκετά.

      Φιλάκια (και pls, πες μου αν γέννησες).

      Διαγραφή
  10. Τι γλυκιά ανάρτηση!! Μου άνοιξες την όρεξη, ψάχνω για γλυκό! Με το μαλακό οι δουλειές, όλα θα γίνουν! Εμένα με περιμένει μία μετακόμιση...πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Χριστινάκι :)
      Με το καλό η μετακόμιση. Και υπομονή. Θα περάσει.
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  11. μμμμ τί special γλυκάκια είναι όλα αυτά; Κερνιόμαστε έτσι δεν είναι;
    Ζηλεύω τη λίστα σου, και περισσότερο την ενέργεια που είχες όταν την έγραψες.
    Εγώ θα τσιμπήσω το πρώτο, αυτό με το μεγάλο άστρο, και θα ευχηθώ σε όλες μας Καλά Χριστούγεννα!
    πς1 Τάισα τα ψαράκια, τον αχόρταγο έχουν...
    πς2 Τσίμπησα και το γκάλοπ μου
    πς3 Θα σε δημοσιεύσω στη σελίδα μου στο fb supermommiesonline, να γλυκαθούμε περισσότερο!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Vicky :)

      πς1 Καλά που τα τάϊσες, γιατί τα είχα ξεχάσει νηστικά σήμερα :)
      πς2 Thnx!
      πς3 Μοίρασε γλυκάκια όπου θέλεις! Φτάνουν και περισσέυουν για όλους!
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  12. Πωπωωω και δουλειές μας ανοίγεις και την όρεξη! Θέλω να τα φτιάξω όλα και να τα φάω κιόλας! Αχ δεν έφτανε η προηγούμενη ανάρτηση;
    Μα τι ομορφιές, είναι ένα κι ένα όλα, σκέτη γλύκα!
    Στολίσατε, στολίσατε;;
    Φιλιά και καλή εβδομάδα και ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι :)
      Μα, από την προηγούμενη φορά σας έγραψα ότι "είχα βάλει στο μάτι" και κάτι άλλα γλυκάκια πιο λαχταριστά...
      Σας προκαλώ λοιπόν είτε να τα φάτε, είτε να τα φτιάξετε...
      Όσο για τις δουλειές, τι μου τις θύμισες τώρα! Τις είχα ξεχάσει :)
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts