11.3.13

Μία μικρή μπουγάδα για 2 βραβεία, 1 βραβείο και 1 έκκληση για βοήθεια

Πηγή φωτογραφίας ΕΔΩ
Σήμερα θα είμαι σύντομη. Δεν είμαι για πολλά πολλά. Βρίσκομαι σε φάση ανάρρωσης από μία ίωση express που με καθήλωσε στο κρεβάτι το μισό ΣΚ με 39,4 πυρετό, αλλά ευτυχώς όσο γρήγορα ήρθε τόσο γρήγορα έφυγε. Φέτος με την μικρή στον παιδικό είναι η 5η φορά που πέφτω τάβλα στο
κρεβάτι μέσα σε 6 μήνες! Το μόνο θετικό από την όλη ιστορία είναι ότι ξεκουράστηκα και χόρτασα ύπνο. Έχει και η ίωση τα καλά της :)

Οπότε σήμερα που είμαι ψιλοταβλιασμένη, σκέφτομαι ότι είναι ευκαιρία να ευχαριστήσω 3 μπλογκοφίλες που μου χάρισαν βραβειάκι. Το 1ο βραβείο ευτυχώς δε ζητάει να δείξουμε μεγάλη "μπουγάδα" αλλά 4 "ρουχαλάκια" μόνο. Για αυτό και σκέφτηκα να το παραλάβω σήμερα, που λόγω της κατάστασής μου δεν είμαι για πολλά-πολλά και μπορώ να τα "ξεπετάξω" εύκολα :)


Το πρώτο βραβείο το παραλαμβάνω από τα χεράκια της Χριστίνας και της Αλεξάνδρας και είναι αυτό:



Για να το παραλάβω, πρέπει να απαντήσω σε 4 ερωτήματα και να το παραδώσω σε 10 αγαπημένα blogs.

[1] Ποια blogs επισκέπτεσαι συχνά;

Συνήθως αυτά που έχω στο blogroll μου και σε όποια άλλα πάρω χαμπάρι ότι έχουν ενδιαφέρουσα ανάρτηση (συνήθως από posts στο facebook).

[2] Γιατί δημιούργησα το blog μου;
Αυτό είναι μεγάλη ιστορία και την έχω ξαναγράψει τελευταία φορά εδώ. Θα ξαναπώ ξαναγράψω όμως το "ρεζουμέ" εδώ:

Το blog το ξεκίνησα με στόχο να καταγράφω προσωπικές εμπειρίες, ευτυχισμένες στιγμές, προτάσεις για baby style, έξυπνες πρωτότυπες ιδέες, συναισθήματα, σκέψεις...αλλά και διαβάσματα & ακούσματα από διάφορα γραφόμενα και λεγόμενα σχετικά με την υπέροχη φάση της εγκυμοσύνης και την ακόμη πιο υπέροχη φάση της μητρότητας. "Τι έχω να χάσω;" σκέφτηκα. Διεξόδους να ξελαμπικάρω έψαχνα. Και έτσι, άρχισα σιγά σιγά να γράφω για Ό,ΤΙ ζω, Ό,ΤΙ μου έρχεται στο νου και Ό,ΤΙ ενδιαφέρον φτάνει στα μάτια και στα αυτιά μου!
Τελικά αφηνόμενη στην έμπνευση της κάθε ημέρας που με έπιανε ο συγγραφικός μου οίστρος, έπιασα τον εαυτό μου να επενδύω περισσότερο στη φάση της μητρότητας, παρά της εγκυμοσύνης. Τι νόημα είχε να κάθομαι να εξιστορώ ή να αναφέρομαι στο παρελθόν (εγκυμοσύνη) όταν είχα τόσα πολλά να γράψω βιώνοντας το παρόν; (μητρότητα). Άλλωστε, το blog μου το ονόμασα 'My Lovable Baby'. Αν ήταν να έγραφα για την εγκυμοσύνη μου, θα το ονόμαζα μάλλον 'My Lovable Fetus' (fetus=έμβρυο).
Τώρα πλέον, αρχίζω να επαναπροσδιορίζω αρκετά πράγματα (όσο blogg-αρεις, κάνεις αυτοψυχανάλυση ως ένα βαθμό και κατά μία έννοια), οπότε γράφω για ό,τι μου κάνει κέφι, πάντα με γνώμονα να μην ξεφεύγω από τον αρχικό μου στόχο (βλ. παραπάνω).

[3] Ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα;
Τα πιο αγαπημένα είναι αυτά της κατηγορίας Emotions/thoughts και της κατηγορίας Happy Moments.

[4] Ποια λέξη χρησιμοποιείς πάντα στο blog;
Δύσκολη ερώτηση. Η δυσκολία έγκειται στη λέξη "πάντα". Η απάντηση λοιπόν είναι καμία συγκεκριμένα εκτός από όλες τις προθέσεις, τα άρθρα, τους συνδέσμους, τις αντωνυμίες :) Πραγματικά δεν έχω άλλη απάντηση.

Επειδή μου είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω αγαπημένα 10 blogs (έχω πολλά περισσότερα), θα ακολουθήσω το παράδειγμα της Χριστίνας και θα χαρίσω το βραβείο στα 10 πρώτα blogs που σχολίασαν στην προηγούμενη ανάρτησή μου, δηλαδή στα:

Food for thought (στην αγαπημένη chef Χρυσαυγή)
Πιγκουίνος (στο λατρεμένο Πιγκουινάκι)
Όπου υπάρχει θέληση...υπάρχει και τρόπος!! (στην αγαπούλα Μαχούλα)
Οι Σκέψεις μου (στην σχετικά νέα φίλη μου Αγγελική)
myStickland (στην μυστηριώδη φίλη μου δεν-ξέρω-το-όνομά-της)
2 boys + Hope (στο Ελπιδάκι που πολύ έχω συμπαθήσει)
mammy on line (στην Θεανούλα τη "δασκάλα" μας)
mommyinhappiness (στην νέα μαμά και φίλη Μαριαντίνα)
4 seasons (στην συναισθηματική Γεωργία)
For my friends (στην μοναδική Δημητρούλα)

Αν το ξαναπήρατε και δεν το θέλετε, μην το πάρετε :) Αν το ξαναπήρατε και το θέλετε, μπορείτε να το ξαναπάρετε :) Με λίγα λόγια, λειτουργήστε ελεύθερα, χωρίς φόβο και πάθος!

Πάμε και στο άλλο βραβείο. Μου το χάρισε η μπλογκοφίλη μου και food blogger Έρη!



Μου ζητάει να αποκαλύψω 11 πράγματα για τον εαυτό μου. Επειδή όμως τον τελευταίο μήνα έχουν γίνει πολλές παραλαβές βραβείων => πολλές αποκαλύψεις και δε θέλω να πάθετε και overdose, αποφάσισα να σας παραπέμψω στις τελευταίες μου 11 αποκαλύψεις (βλέπε εδώ). Όταν έρθει ο καιρός, πάμε για άλλες "μπουγάδες".

Κλείνω με μία έκκληση για βοήθεια. Μία φίλη blogger, η Ιnventive mommy, μας καλεί να βοηθήσουμε το έργο της ομάδας Χeblogarisma. Αν θέλετε να συνεισφέρετε, μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο στη σχετική ανάρτηση της Inventive mommy.

Αυτά για σήμερα. Είδατε πόσο σύντομη ήμουν; (τελικά όντως δεν είμαι για πολλά πολλά)

Σκέφτομαι ότι έχω να επιλέξω και 5 αγαπημένα τραγούδια για το Hi-5 Photo game της Γεωργίας και αισθάνομαι ότι μου ανεβαίνει ο πυρετός :) Δύσκολο project. Αχχχχχ, καλά να πάθω που δεσμεύτηκα και τώρα πρέπει να κρατήσω το λόγο μου :)
(Γεωργία, ασθενής και οδοιπόρος, αμαρτία ουκ έχει...οπότε άσε με να γκρινιάξω τώρα λίγο...εγώ που δεν μπορώ τους γκρινιάρηδες ανθρώπους).

Σας φιλώ ♥
Ασπασία

45 σχόλια :

  1. Βλέπω ήρθα πρώτη στη γιορτούλα???? Βραβεία, μπουγάδες, ιώσεις!!! Περαστικούλια σου!!!
    Συγχαρητήρια Ασπασάκι μου για τα βραβεία σου και μπράβο στις φίλες που στα έδωσαν γιατί έτσι μαθαίνουμε πολλά μικρά πραγματάκια για σένα. Με τόσα βραβεία που έχεις πάρει τελευταία, είμαστε ικανοποιημένοι με τα "απλυτά" σου. Μάζεψε λοιπόν κι άλλα (άπλυτα) μέχρι το επόμενο βραβείο!!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ με τη σειρά μου για την τιμή αυτή. Μόλις το έλαβα και εγώ και το έχω αναρτήσει (το ξέρω ότι το ξέρεις). Θα σκεφτώ πως θα το χειριστώ:)
    Όσο για τη φίλη blogger Ιnventive mommy θα πάω να την επισκεφθώ μόλις φύγω από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, γιορτούλα! Σερβίρουμε depon-άκια, panadol-άκια και γενικά τέτοια έχει ο μπουφές! Από ζεστά, έχουμε τσαγάκια και χαμομηλάκια. Συνοδεύονται με φρυγανιές ολικής άλεσης και κρίθινα παξιμαδάκια για βούτες. Αν θέλεις αλκοόλ, σερβίρω μόνο παιδικό depon σιρόπι.
      Έλα στο πάρτυ μας και θα φύγεις με δωράκι: μία ιωσούλα.

      Φιλιά Δημητρούλα μου τρελιάρα!

      Διαγραφή
  2. Ααααα !!! :-)

    Μerci ma chérie για το βραβειάκι ! Το παραλαμβάνω με τιμή και θα κάνω σχετική ανάρτηση λίαν συντόμως !!!

    Περαστικά σου εύχομαι !!! Γρήγορα να επανέλθεις στο 100%, γιατί πυρετός και ανοιξιάτικος καιρός (όπως μαθαίνω ότι έχετε εκεί - εμάς εδώ χιονίζει ΠΑΛΙ !) δεν λέει !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιονίζει; Ααααααα, τι όμορφα! Μακάρι να έριχνε και εδώ καμία νιφαδούλα :)
      Λοιπόν, σου στέλνω έναν ήλιο και μου στέλνεις ένα χιόνι. Είσαι;

      Γεια σου βρε Αγγελικούλα με τα χιονάκια σου! Σε φιλώ ηλιόλουστα :)

      Διαγραφή
  3. περαστικα σου Ασπασια!!αυτην την ιωσουλα περασα κι εγω,και σημερα ειναι η σειρα της μικρης μου...!!οι αποκαλυψεις δεν εχουν τελος ε;χαχα Θα περιμενω να δω και τα αγαπημενα σου τραγουδια!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί από τα τραγούδια να μη με συμπαθήσεις και να μη θέλεις να γίνουμε φίλες :)

      Καλημέρα! Φιλάκι :x <-- this is a kiss

      Διαγραφή
    2. λες;;και λενε οτι η μουσικη ενωνει τους ανθρωπους...!!θα δω λοιπον και αμα ειναι δεν σου ξαναμιλαω!!χαχα φιλια!!

      Διαγραφή
  4. Γελάω με το κλείσιμο της ανάρτησης σου... γενικά γελάω μαζί σας!
    Σε ευχαριστώ για το βραβείο, μπαίνει μαζί με τα άλλα στη σελίδα μου "βραβεία κι υποστηρικτές" εκεί τα φυλάω σαν θησαυρό. Περαστικά σου όμορφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς γελάμε μαζί μας :) Είδες Γεωργία μου τι όμορφα που περνάμε στον μπλογκόσφαιρα! Κάθε μέρα ήλιο έχει και το βράδυ ξαστεριά :)

      Φιλάκια! Thanks για την ευχή σου. Έπιασε. Είμαι πολύ πολύ καλύτερα :)

      Διαγραφή
  5. Περαστικα Ασπασία μου και συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βάνα μου! Φιλάκι στην φουσκωμένη κοιλίτσα σου :)

      Διαγραφή
  6. Περαστικά σου κοριτσάκι! Πολύς πυρετός βρε παιδί μου... Αχ αυτός ο παιδικός σταθμός τι μας κάνει. Η μικρούλα ελπίζω να είναι καλά!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μικρούλα είναι φίνα, thank GOD! Εμείς παραπαίουμε μεταξύ κρεβατιού, πολυθρόνας και καναπέ. Σε λίγο θα μας κάνει τη νοσοκόμα :)

      Φιλιά Ερμιόνη μου!

      Διαγραφή
  7. Γρηγορα την ξεπέταξες την μπουγάδα 3 σε 1!!!

    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι παίζουμε...Τόσο γρήγορα, που ξέχασα το μαλακτικό :)

      Φιλιά Χριστινάκι :x

      Διαγραφή
  8. Kαλημέρα και από εμένα! Ελπίζω να είσαι καλύτερα και έτσι τα βραβεία να σου έρχονται βροχή. Έχεις τη στήριξη και τον θαυμασμό όλων μας. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βραβεία βροχή = μπουγάδες βροχή = ρούχα γιοκ = Ασπασία naked
      Ας κρατήσω και τίποτις για πάρτη μου βρε Γιάννα μου. Όλα θα τα πω;

      "Έχω ένα μυστικό
      κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη
      κανείς δεν το 'χει μάθει
      και ποτέ δεν θα στο πώ
      να μείνει θέλω πάντα δικό μου
      το μυστικό μου
      αυτό το μυστικό το γλυκό μου
      που τ' αγαπώ" ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♫ ♫ ♪ ♪

      Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο :)

      Διαγραφή
    2. Xα-χα! Πυρετούλης -πυρετούλης αλλά το παιχνιδιάρικο πνεύμα δεν λείπει! Έχεις έναν τρόπο εσύ.....Καλή σου μέρα! I like the "BEST your SELF"!

      Διαγραφή
  9. Περαστικούλια! Νομίζω ότι λόγω παιδικού σταθμού είναι λογικό να πέφτεις συνέχεια τάβλα. Υπομονή και να πίνεις πολλές πορτοκαλάδες (καλέ, σαν τη μαμά μου ακούγομαι... χιχι)!
    Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουταλάκι μου, δίκιο έχεις! Εσύ που είσαι σεφ, για στείλε μου μία συνταγή για πορτοκαλάδα σε παρακαλώ.

      Φιλιά :x

      Διαγραφή
  10. Περαστικά Ασπασάκι μου!! Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!! Κοίτα να γίνεις γρήγορα καλά!!! πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω σήμερα είμαι καλύτερα :) Ευχαριστώ Ελπίδα μου! Η θετική σας ενέργεια έγινε ισχυρό αντιπυρετικό και εξουδετέρωσε τον παλιοπυρετό μου. Βρε ουστ από εδώ! Και ο πυρετός έφυγε...

      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  11. Ξέρεις με τι γελάω,ε; Με τις μπουγάδες σου! Αυτές τις 2 βδομάδες χαμός από μπουγάδες έχει γίνει! Σε φιλώ πολύ και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι άλλες μπουγάααααααααααααααααααδες (κατά το "όχι άλλο κάρβουνοοοοοοοοοοοοοο") χαχαχα!

      Πλάκα πλάκα όμως, πλάκα έχουν οι μπουγάδες! Το διασκεδάζω!
      Κουκουβά κουκουβά!

      Διαγραφή
  12. Περαστικά σου εύχομαι!
    Πρώτη μου επίσκεψη εδώ και πέφτω πάνω σε βραβεία..και μαθαίνω και πράγματα για σένα..καλώς σε βρήκα κι εδώ!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία! Σε ευχαριστώ! Welcome!
      Αυτά που βλέπεις σήμερα είναι 3-4 ρουχαλάκια! Αν θέλεις να δεις πιο πολλά "άπλυτα" που έβγαλα στη φόρα, σε παραπέμπω σε αυτήν εδώ την μπουγάδα:
      http://my-lovable-baby.blogspot.gr/2013/02/emotions-thoughts_26.html

      Και από εκεί θα βρεις και άλλες μπουγάδες. Όρεξη να έχεις να με βλέπεις να απλώνω :)

      Διαγραφή
  13. Περαστικά σου - αν και μήπως να το καθυστερήσεις λίγο μιας και μπορείς να ξεκουραστείς και να κοιμηθείς;Λέω εγώ τώρα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την στήριξή σου στην παρόρμησή μου να βοηθήσουμε όπως μπορούμε τις γυναίκες στις φυλακές του Ελαιώνα.Οι μεγάλες τους ανάγκες αυτή τη στιγμή είναι για τηλεκάρτες, τσιγάρα, πάνες ,είδη καθαρισμού, αφρόλουτρα και χαρτιά υγείας και σερβιέτες.Είναι απίστευτο πλέον τι ΔΕΝ σου προσφέρει το κράτος.
    Ευχαριστώ και πάλι για την υποστήριξη και περιμένω και άλλες γυναίκες να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη, σου άφησα σχόλιο στην ανάρτησή σου με κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις.
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και για την ευχή να αναρρώσω. Ήδη είμαι καλύτερα :)

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Περαστικουλια!! Και φιλακια πολλα απο μακρυά που δεν κολλάνε. Να χαιρεσαι τα βραβειακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου! Φιλάκια εκ του ασφαλούς. Σοφή κίνηση ;)

      Διαγραφή
  15. Ασπασάκι μου γλυκό περαστικά!
    Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μπουγάδες που βάζουμε στην γειτονιά. Βγάζουμε τα ρούχα μας στη φόρα και το καλύτερο....δεν χρειάζονται σιδέρωμα!
    Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλησπέρα και πιστεύω ήδη να είσαι πολύ καλύτερα!!
    Ευχαριστώ τόοοοσο πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!!
    Θα προσθέσω και το δικό σου όνομα,γιατί ήδη το έχω παραλάβει απο άλλες φίλες!
    Τις απαντήσεις μου,θα τις βρεις εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/b.html#comment-form

    φιλιά πολλά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα :) Ναι, είμαι ήδη πολύ καλύτερα από χθες. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Τις απαντήσεις σου τις διάβασα :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Περαστικά σου! Για άρρωστη μια χαρά τα μάζεψες όλα σε μια ανάρτηση μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ίνα! Ήταν εύκολη ανάρτηση. Δεν χρειάστηκε να δαπανήσω ενέργεια (που δεν είχα) :)

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Περαστικούλια σου κοριτσάκι! Εγώ έγιανα. Είμαι περδίκι! (διευκρίνιση: όχι περδικάκι - είναι αλλεργιογόνο αυτό)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Ήρθα! Να παραλάβω και επισήμως το βραβείο μου!
    Πολύ σας ευχαριστώ, μεγάλη μου τιμή! Πτηνό ετοιμάζει ευχαριστήριο λογίδριο, το οποίο και θα διαβάσει σε ειδική εκδήλωση με επιμελώς αυθόρμητη συγκίνηση!

    Φιλιά και περαστικά!! (ελπίζω να έχεις γιάνει εντελώς πλέον!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου πτηνούλι των πάγων! Αι αμ φάιν! Θενξ φορ γιορ ίντερεστ :)

      Αναμένω τον λόγο σου. Μην αρχίσεις όμως τα "ευχαριστώ τη μαμά πιγκουίνα, τον μπαμπά πιγκουίνο, τη φώκια μου, το χάσκι μου" και τα σχετικά...

      Σε φιλώ στην φτερούγα!

      Διαγραφή
  20. Εδώ το αντιπυρετικό σου :D Πέρασα να σου πω να μη μασάς Ασπασάκι με πυρετούς κλπ και να μη θυμίζεις στη Γεωργία τι της χρωστάμε!!!!! :))) Φιλάκια
    Υ.Γ. Πολλά βραβεία κυκλοφορούν στην μπλογκόσφαιρα τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις :) Ας μην της το θυμίζουμε, μπας και το ξεχάσει και την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια :)

      Φιλάκια ντεπονάκι!
      Σμουτς!

      Διαγραφή
    2. Υ.Γ. Άσε φιλενάδα, δεν προλαβαίνω να ράβομαι για το κόκκινο χαλί. Και εγώ και όλες μας! Και δεν λέει να εμφανιζόμαστε σε όλες τις απονομές με την ίδια εμφάνιση. Λέει; Δε λέει...

      Διαγραφή
    3. Γκουχ, γκουχ...με φωνάξατε;

      Διαγραφή
    4. Σοφία μας έπιασε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τρεχάτε ποδαράκια μου (να βρείτε τραγουδάκια). Χαχαχα! Φιλάκι Γεωργία :)

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts