7.3.13

Hi-5 Photo game - Σας έδειξα τι διαβάζω; (Week #2)



Σας έδειξα τη βιβλιοθήκη μου; Όχι; Ε, καιρός δεν είναι; Μετά από τόσες μπουγάδες (βλ. εδώ) και τα 5 ισόβια "δεσμά" μου (βλ. εδώ) καιρός να σας δείξω και τι διαβάζω (συμμετέχοντας έτσι για 2η εβδομάδα στο Hi-5 Photo game που επινόησε η Γεωργία για να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας).

Καταρχήν να πω ότι με το διάβασμα έχω "μικρόβιο" από όταν ήμουν μικρό παιδί. Από τότε που "κατέβαζα" τη βιβλιοθήκη στο πατρικό μου (με γονείς καθηγητές καταλαβαίνετε τι σημαίνει σπιτική βιβλιοθήκη), τη βιβλιοθήκη του σχολείου, τη βιβλιοθήκη του Δήμου. Βιβλία, βιβλία, βιβλία, βιβλία...παντού βιβλία! "Να φάνε και οι κότες".

Μετά αρχίσαμε σπουδές οπότε τον ελεύθερο χρόνο μας τον διαθέταμε σε "διανοουμενίστικες" ή "πολύ ρηχές" συζητήσεις με την παρέα (ήμασταν ή του ύψους ή του βάθους), καφεδάκι(α), ποτάκι(α), κλαμπάκι(α), εκδρομούλες...με λίγα λόγια βιβλία γιοκ (εκτός των πανεπιστημιακών βεβαίως βεβαίως που θέλοντας και μη, "αφού μπήκαμε στο χορό έπρεπε να χορέψουμε"...).

Μετά μπήκαμε στην αγορά εργασίας, γίναμε γυναίκες καριέρας και ο ελεύθερος χρόνος μας έγινε ξαφνικά πολύ περιορισμένος. Τον διαθέταμε κυρίως σε ξεκούραση, ταξιδάκια, σινεμαδάκια και βραδυνά φαγάκια με το έτερον ήμισυ συνήθως και αραιά και που με παρέα - άλλωστε, πώς να συντονιστείς με τους άλλους όταν τα ωράριά σου είναι τρελά και εσύ αποφασίζεις έξοδο εδώ και τώρα; Οπότε τα βιβλία κατάντησαν (και πάλι) είδος πολυτελείας συνήθως μόνο για καλοκαίρια/ διακοπές, αραχτή σε παραλία μαζί με freddo ή φραπέ μέτριο.

Μετά γίναμε εγκυούλες, οπότε διάβασμα φουλ αλλά κυρίως ό,τι είχε να κάνει με εγκυμοσύνη και τα σχετικά.

Σήμερα γίναμε μάνες, και ελεύθερος χρόνος γιοκ, άρα βιβλία (σχεδόν) γιοκ (ή μάλλον φουλ, αλλά παραμυθάκια). Παρόλα αυτά προσπαθώ να ξεκλέβω λίγη ώρα με την πρώτη ευκαιρία για να διαβάζω (τα δικά μου εννοώ. Της κόρης μου τα διαβάζω έτσι κι αλλιώς).

Η βιβλιοθήκη μου έχει πολλά και διάφορα βιβλία, διαφορετικών κατηγοριών. Από Πλάτωνα μέχρι Φεγκ-σούι. Από διακόσμηση μέχρι λογοτεχνία. Αντικατοπτρίζουν αυτό που είμαι. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ να επιλέξω 5 αγαπημένα βιβλία, αφού έχω πάρα πολλά που αγαπώ (σημείωση: ό,τι δεν αγαπώ, δεν έχει θέση στη βιβλιοθήκη μου. Το χαρίζω). Τελικά κατέληξα στα παρακάτω 5 βιβλία, τα οποία φωτογραφίζουν λίγο περισσότερο την προσωπικότητά μου (+1 βιβλίο bonus, επειδή άργησα να ανεβάσω ανάρτηση):

Μου αρέσουν πολύ τα μυθιστορήματα!
Aυτά όμως που είναι τροφή για σκέψη και όχι απλά ιστορίες μυθοπλασίας που σε διασκεδάζουν διαβάζοντας τες και ως εκεί. Θέλω και αυτό το 'κάτι' που σε πάει λιγάκι παραπέρα. Σε κάνει να σκεφτείς. Να αναρωτηθείς. Ένας από τους πιο αγαπημένους μου σύγχρονους συγγραφείς είναι ο Ίρβιν Γιάλομ (αμερικανός ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας) ο οποίος έχει έναν μαγικό τρόπο να σε βάζει να σκεφτείς. Έχω πάρα πολλά από τα βιβλία του και ορισμένα δεν τα έχω αγγίξει ακόμα (μόνο με το swiffer). Τον "γνώρισα" πριν από 3 περίπου χρόνια και τον λάτρεψα! Ένα από τα πιο γνωστά του, και πολύ αγαπημένα μου, είναι το "Στο ντιβάνι" ή στα αγγλικά "Lying on the couch". Έχω και την ελληνική έκδοση και την αγγλική. Παρουσιάζω την αγγλική, μιας και είναι αφενός μεν η πρωτότυπη αφετέρου δε η πρώτη από τις δύο που έπεσε στα χέρια μου.



"Ένα συναρπαστικό γαϊτανάκι με άξονα την ψυχοθεραπεία είναι το δεύτερο μυθιστόρημα του διάσημου Αμερικανού ψυχιάτρου και ψυχοθεραπευτή Ίρβιν Γιάλομ. Ο συγγραφέας αποκαλύπτει στο βλέμμα του κοινού τι συμβαίνει μέσα στο γραφείο αλλά και στη σκέψη των ψυχοθεραπευτών, τη ζωή τους, τις δυσκολίες τους, την ανθρώπινη υπόστασή τους. Το χιούμορ και η λεπτή ειρωνία κυριαρχούν και εναλλάσσονται με δηκτικές περιγραφές εκπροσώπων του ψυχιατρικού κόσμου. Όσο όμως απομυθοποιούνται οι ψυχοθεραπευτές, η γοητεία της ψυχοθεραπείας αυξάνεται. Ο Γιάλομ την παρουσιάζει κάτω απο νέο φώς: είναι μια συντροφική πορεία προς την επίτευξη μιας αληθινής ανθρώπινης επαφής. Με κινηματογραφικό τρόπο, συνεχείς ανατροπές και αστυνομικό σασπένς, ο Γιάλομ αναλύει στο Ντιβάνι του τη σύγχρονη κοινωνία και τις ανθρώπινες σχέσεις".

Ένα άλλο αγαπημένο βιβλίο αυτογνωσίας είναι 'Ο Ιππότης με την σκουριασμένη πανοπλία' του Ρόμπερτ Φίσερ.



«Μια φορά κι έναν παλιό καιρό, σε μια πολύ μακρινή χώρα, ζούσε ένας ιππότης που περνιόταν για καλός, ευγενικός και στοργικός. Έκανε όλα αυτά που κάνουν οι καλοί, ευγενικοί και στοργικοί ιππότες. Πολεμούσε εχθρούς που ήταν κακοί, τρισάθλιοι, μοχθηροί…».
Ένα μυθιστόρημα γραμμένο σαν παραμύθι, που μιλά κατευθείαν στην καρδιά όσων αποζητούν ένα βαθύτερο νόημα στη ζωή τους. Μια απάντηση και μια διέξοδος στους φόβους, τις αγωνίες και τη μοναξιά μας. Μιλώντας για τις «σκουριασμένες πανοπλίες» μας, που (νομίζουμε πως) μας προφυλάσσουν από τον πόνο τον οποίο μας προξενούν οι άλλοι, ο Ρόμπερτ Φίσερ δημιουργεί μια ταξιδιωτική περιπέτεια που οδηγεί τον αναγνώστη στο «γνώθι σαυτόν». Γεμάτος χιούμορ, «Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία» μας καλεί να ανακαλύψουμε τον ίδιο μας τον εαυτό, να ανασάνουμε βαθιά και να γελάσουμε.


Λατρεύω τα ταξίδια!
Έχω πάρα πολλούς ταξιδιωτικούς οδηγούς για προορισμούς που έχω πάει αλλά και προορισμούς που θα ήθελα να πάω (π.χ. Νέα Υόρκη, Fiji). Επέλεξα όμως να δείξω τον παρακάτω άτλαντα (ο οποίος είναι αρκετά μεγάλος σε διάσταση αλλά και μέγεθος - αν και το μέγεθος όσον αφορά στα βιβλία δεν μετράει καθόλου. Βλ. ιππότη)



Τον αγόρασα όταν έψαχνα προορισμούς για το γαμήλιο ταξίδι μας. Τον ξεφύλισσα από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα και έβαζα post-it στα πλέισις οφ ιντερεστ :) Τελικά πήγαμε Koh Samui, αλλά έμειναν αρκετά post-it πάνω για να μου θυμίζουν την 'to visit someday' λίστα μου. Για να δούμε πότε με το καλό...

Λατρεύω τη φωτογραφία!
Νομίζω το έχω αναφέρει άπειρες φορές αυτό. Για αυτό και έχω πολλά βιβλία φωτογραφίας. Ένα από αυτά είναι και το 'Icons of photography - the 20th century'. Το συγκεκριμένο παρουσιάζει τους 90 μεγαλύτερους φωτογράφους του 20ου αιώνα μέσα από τις πιο διάσημες φωτογραφίες τους.


Λατρεύω το (καλό) χιούμορ!
Δε συμπαθώ εύκολα (εντάξει όχι σε βαθμό αντιπάθειας, αλλά σε βαθμό αδιαφορίας - δεν κολλάμε, πώς να το πώ;) τα άτομα που δεν έχουν χιούμορ. Δε μιλάω για all-day-long-χαχανούληδες, αλλά για ανθρώπους που έχουν αίσθηση του χιούμορ. Που το αντιλαμβάνονται, που το ανταποδίδουν, που δεν παρεξηγούνται χωρίς λόγο, που δεν είναι μίζεροι. Που ξέρουν πότε να γελάσουν και πότε να σοβαρευτούν. Όπως έχει πει και ο Αριστοτέλης "Η περισσότερο χαμένη από όλες τις μέρες του ανθρώπου, είναι εκείνη κατά την οποία δεν γέλασε". Για αυτό όταν μου λείπει το γέλιο ανοίγω έναν Αρκά! Εγγυημένο (τουλάχιστον για εμένα). Τρελαίνομαι για Αρκά!!! Ο Καστράτο είναι από τα αγαπημένα μου!


Το συγκεκριμένο μαζί με άλλο ένα, τα αγόρασα στο αεροδρόμιο σε ένα ταξίδι προς Πράγα. Περιττό να σας πω ότι χαχάνιζα μόνη μου στο αεροπλάνο και με κοιτούσαν περίεργα.

Και επειδή καθυστέρησα να ανεβάσω ανάρτηση, σας έχω και ένα βιβλιαράκι bonus για σήμερα! Νιώθω παιδί! Δεν έχω χάσει την παιδικότητά μου και φυσικά λατρεύω τα αγαπημένα μου Μίκυ Μάους. Είχα τόνους όταν ήμουν πιτσιρίκι.



Το συγκεκριμένο το αγόρασα το καλοκαίρι στη Λευκάδα (όταν σταμάτησα σε ένα περίπτερο να πάρω νερό) και το πήρα για παρέα στην all-day-long-ξάπλα μου στην παραλία. Οι μεγάλοι με κοιτούσαν περίεργα, αλλά who cares? That's me!
Για του λόγου το αληθές, ιδού:



Αυτά για σήμερα! (αυτή η ανάρτηση ξεκίνησε τη Δευτέρα και τελείωσε χθες). Έχω πάρει και 3 νέα βραβειάκια για τα οποία χρωστάω έναν μικρό αποκαλυπτικό λόγο, αλλά αυτά θα τα πούμε σε άλλη ανάρτηση.

Σας φιλώ!
Ασπασία

59 σχόλια :

  1. Ωραία η τελευταία φωτογραφία!!!!!!!!!
    Τα αποδεικτικά σου στοιχεία μας έπεισαν!!
    Είσαι φοβερή τελικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή! Αν εγώ είμαι φοβερή που διαβάζω Μίκυ Μάους, τι να πω για εσένα που είσαι master chef? Αχχχχ, ο έρωτας περνάει από το στομάχι, όχι από τα Μίκυ Μάους! Πότε θα το καταλάβω και θα πιάσω κατσαρόλα στα χέρια μου... (πιάνω δηλαδή, αλλά όχι κάθε μέρα).

      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  2. Και κόμικς και τέχνες και λογοτεχνίες και ταξιδιωτικά;
    Δις ιζ μάι κάιντ οφ πίπολ: πολυδιάστατοι και ζιζάνιοι!

    Τσίου μπέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δις ιζ μάι κάιντ οφ μπερντς! Που ανοίγουν το ράμφος τους και με κάνουν και χαμογελώ! Τσίου πιγκουινάκι :)

      Διαγραφή
  3. Για τον ΙΡ.ΓΙΑΛΟΜ συμφωνουμε απολυτα! Για τον Ιππότη επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα και το έχω στα υπόψην!
    Αυτό που με συνεπήρε όμως είναι η τελευταία φώτο! Απίστευτα πόδια...... για την ηλικία σου ιδίως


    (αχαχχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχααχαχαχα θελω να σε δω οταν το διαβαζεις!)


    Σμουτς ψαγμενη ομορφουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Μάχη!!! Μα με δυο πόδια Χ 1,5 μέτρο το καθένα = 3 μέτρα, απορώ ποιός κοίταγε το Μίκυ:)

      Διαγραφή
    2. @Μάχη: είπες κάτι για την ηλικία μου;;; Μια χαρά νιάτο είμαι... και φαίνομαι! Ως και Μίκυ διαβάζω :P

      @Δημητρούλα: πρώτος και καλύτερος ο άντρας μου! Μάλιστα μου τον πήρε κάποια στιγμή από τα χέρια για να τον "μελετήσει" αυτός :)

      Φιλάκι τρελοκόριτσα (μοιραστείτε το)

      Διαγραφή
  4. Wow !!! You are the definition of diversity, my dear !!! Από Irvin Yalom μέχρι Μίκυ Μάους !!! Αυτό θα πει ο καλός ο μύλος όλα τ' αλέθει !!! :-)

    Αγαπώ κι εγώ Αρκά !!! Αυτή η Λουκρητία κι οι ατάκες της είναι όλα τα λεφτά - χαχαχαχαχαααα !!!

    Φιλιά, Ασπασάκι !!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το σπουργίτι γελάω πολύ! Αλλά δεν είναι καλό πρότυπο για το παιδί μου, οπότε θα το εξαφανίσω από το σπίτι για να μην πέσει στα χέρια της κόρης μου. Χαχαχαχα!

      Τι καιρό κάνει εκεί στα βόρεια; Αχχχχχχχχ, θέλω ένα London-άκι τώρα! Πολύ μου έλειψε. Εσύ πετάγεσαι στο πιτς φιτίλι.

      Καλημέρα Αγγελική μου. Θα περάσω για καφέ από το σπιτάκι σου σήμερα ;)

      Διαγραφή
  5. Ο Μίκυ πάντως έχει πάρει λίγο άμμο στ'αυτιά...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες οι επιλογές σου και σίγουρα μετά τα δικά σου αγαπημένα,προστέθηκαν και άλλα βιβλία στη wish list μου!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απ'ολα τα καλά βλέπω Ασπασία μου..και απ'όλα τα είδη...Λατρεύω Αρκα γενικά αλλά και τα κόμιξ επίσης. Αν και για να λέμε την αλήθεια εγώ προτιμούσα τον Ντοναλντ από το μίκυ!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελπίδα :) Ω ναι ναι! Και αυτό το τεύχος είχε αρκετές ιστορίες με τον Ντόναλντ. Αχχχχχ καλοκαιράκι στην ξαπλώστρα με freddo και Μίκυ...άλλες εποχές! Καλοκαιρινές :)

      Διαγραφή
  8. Ασπασία μου 3 στα 5 τα βιβλία σου είναι αυτά που έχω και εγώ στη βιβλιοθήκη μου.
    Μπορείς να μαντέψεις ποιά; (όχι γιατί φημίζεσαι για τις μαντεψιές σου!)
    Από τα υπόλοιπα 3, το πρώτο θα το αναζητήσω, το δεύτερο μάλλον θα το αγόραζε ο μπαμπάς μου που έχει την ίδια τρέλα και το τρίτο θα του έριχνα ματιά μόνο αν δεν είχα κάτι άλλο να ξεφυλλίσω.
    Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε, τί μόνο εσύ θα μιλάς με γρίφους; χα χα χα
    Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γρίφος είναι 'πολυσύνθετος', αλλά λατρεύω τους γρίφους. Κάνω ένα lucky guess και μου λες αν έπεσα μέσα ή όχι. Ok?
      Χμμμμμ....

      Έχεις Αρκά, το βιβλίο του I.Yalom και Μίκυ
      Θα αναζητήσεις τον Ιππότη
      Ο πατέρας σου θα αγόραζε το Icons of photography
      Θα ξεφύλλιζες το "THE TRAVEL BOOK"

      Για πες...Βρήκα τίποτα;

      Διαγραφή
    2. ...βέβαια, σκέφτομαι ότι μπορεί να έχεις ήδη τον Ιππότη και να αναζητήσεις τον I.Yalom, αλλά δεν πειράζει. Η απάντησή μου είναι αυτή που έδωσα παραπάνω και ανυπομονώ για τη σωστή λύση του γρίφου σου :)

      Διαγραφή
    3. Υποκλίνομαι σε εσένα θεϊκή Ασπασία!!!
      Όλα τα βρήκες, μα ΟΛΑ.
      Respect!

      Διαγραφή
  9. Έχω το The Cities Book στη βιβλιοθήκη μου και συχνά πυκνά το ξεφυλλίζω να παίρνω ιδέες (ναι καλά, ετοιμάσου εσύ για ταξιδάκια τώρα με τη μπέμπα...). Όσον αφορά τη φωτογραφία με το Mickey Mouse δεν έχω λόγια: όλη η καλοκαιρινή δροσιά και ανεμελιά συμπυκνωμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτό το έχω! Το μαύρο δε λες;;; Φοβερό και αυτό! Το είχα πάει πριν από το THE TRAVEL BOOK.

      Θα πάρω την μπέμπα μου και θα γυρίσω τον κόσμο! Και όποιος θέλει, ακολουθεί :)

      Διαγραφή
  10. Απο όλα έχει ο μπαξές, μπράβο Ασπασία πολυδιάστατη προσωπικότητα. Επειδή σου αρέσει η φωτογραφία είπα να παίξεις κι εσύ στο παιχνίδι, είδες; Αχ καλοκαιράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλοκαιράκι δε λες τίποτα. Κουράγιο. 2,5 μήνες ακόμη :)

      Καλημέρα Γεωργία μου :)

      Διαγραφή
  11. Ασπασάκι μου καλό!!!! Τα βιβλία σου σε χαρακτηρίζουν απόλυτα! Ψαγμένα, φρέσκα, με χιούμορ, μοντέρνα αλλά και με κλασσικές πινελιές. Δεν έχω διαβάσει Ίρβιν Γιάλομ και δεν θα τον επέλεγα γιατί δεν είναι του γούστου μου, αλλά ετσι όμορφα που μας τον παρουσάσες, τον λαχτάρισα. Όπως και τον Ιππότη με τη σκουριασμένη πανοπλία.
    Αρκά λατρεύω και ψοφάω με τις ατάκες του!!! Μίκυ κλασσικός αγαπημένος για πάντα!
    Για την τελευταια φώτο τι να πω, έχασα το Μίκυ και χάζευα τα.....καταγάλανα νερά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε εκείνη τη φάση, μάγκωσα τον Μίκυ με τα γόνατα και χάζευα το απέραντο γαλάζιο. Και μετά σκέφτηκα να απαθανατίσω τη σκηνή :)

      (είδες, ταιριάζουν τα γούστα μας στα βιβλία τελικά! Μελετάμε both Λουκρητία και Μίκυ Μάους. Μιλάμε για διανοούμενες, φιλενάδα!)

      Χαχαχα! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ με τη Δήμητρα! Σε χαρακτηρίζουν αυτά που διάλεξες να μας δείξεις!
    Τον Αρκά τον λατρεύω.. έχουμε όλους τους τόμους! Και πραγματικά αν έχεις ανάγκη για χαμόγελο αν διαβάσεις λίγο χαλαρώνεις αμέσως! Και αγαπώ και τον Μίκυ βέβαια!
    Ίρβιν Γιάλομ θέλω πολύ να διαβάσω! Το πώς δεν ξέρω! Καθώς ο ελεύθερος χρόνος είναι πια εδώ.. βιβλία γιοκ! Και ξέρεις πόσο λυπάμαι;
    (και μια που το είπα πρέπει να γράψω και τα δικά μου..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μία ιδέα! Να αφήσουμε το blogging και να το ρίξουμε στο διάβασμα. Τι λες;
      Αλλά πρώτα πήγαινε να γράψεις ανάρτηση για τα δικά σου βιβλία (να σε γνωρίσω άλλο λίγο) και μετά το αφήνεις :)

      Ακόμη εδώ είσαι!!!!!!??????????????? Έφυγες!

      (Φιλάκια κουκουβαγιούλα!)

      Διαγραφή
    2. Μάλιστα αφεντικό! Διατάξτε!

      Διαγραφή
  13. Και εγω εχω επιλεξει μικυ ή μαλλον τα παπια γιατι τα προτιμω σε βιβλιο ομως! χιχι. Συμφωνουμε και σε αλλα!!! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς Μαρία μου ότι προτιμάς τα παπιά σε βιβλίο; Εννοείς δεν τα προτιμάς στο πιάτο με πορτοκάλι;

      :)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Με έψησες με το Travel book!! Όχι ότι έχω λίγα, αλλά στα ταξιδιωτικά δύσκολο να αντισταθώ!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με την τελευταία φωτογραφία του Μίκυ με έστειλες, ποια βιβλία; Θάλασσες ακρογιαλιές καλοκαίρι αχ! Για την ιστορία στο Γιάλομ και τον Αρκά συγκλίνουμε, ο δεύτερος δε μου έχει λύσει τα χέρια σε θέμα δώρων, όποτε κολλήσω αγοράζω για δώρο ένα τόμο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί ο αποδέκτης (του δώρου) να εκτιμά το καλό χιούμορ! Βέβαια, αν διαβάσει λίγο Αρκά και να μην έχει sense of humor, θα αποκτήσει :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίες επιλογές, Ασπασία μου!!
    Εγώ από Ίρβιν Γιάλομ έχω το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" αλλά για να πω την αλήθεια δεν κατάφερα να το τελειώσω! :(
    Το δεύτερό σου δεν το ξέρω καν, αλλά θα ήθελα να το διαβάσω κρίνοντας από την περιγραφή του!
    Το τρίτο και το τέταρτο θα τα έβαζα ευχαρίστως στη βιβλιοθήκη μου!!!! :)
    (Απορία: Πού είναι το Koh Samui???)

    Αγαπώ Αρκα και ειδικά Καστράτο! Το συγκεκριμένο το πήρα το καλοκαίρι και σαν εσένα χαζογελούσα με τις ατάκες της Λουκρητίας!

    Όσο για το Μίκυ, εντάξει, αγαπημένα κόμιξ!! Η φωτογραφία όλα τα λεφτά!

    (Γέλασα πολύ με το σχόλιο της Μάχης, χαχαχα)

    Και στα βιβλία ταιριάζουμε, λοιπόν! Τι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ταιριάζουμε στα βιβλία, από τη μουσική θα κρίνουμε λοιπόν αν μπορούμε να γίνουμε φίλες :) Χαχαχα!

      (Thailand)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ωραίος εξωτικός προορισμός! Εγώ θέλω να πάω New York! :)

    ΥΓ. Σου έστειλα ένα μέιλ χτες βράδυ, ήρθε; Γιατί μου κάνει "νούμερα" το pc και το internet :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά δεν πρόλαβα ακόμη να το διαβάσω :( Με την πρώτη ευκαιρία θα σου απαντήσω :)

      Διαγραφή
    2. Kαι εγώ θέλω να πάω ΝΥ. Και σε άλλα πολλά post-it από αυτά που έβαλα θέλω :)

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Ασπασία μου! Πολύ ενδιαφέροντα τα βιβλία σου, με τον Αρκά έχω και εγώ κόλλημα αλλά κυρίως με τις Χαμηλές Πτήσεις!! :) Και τα ταξίδια άλλη τρελή αδυναμία όπως και τα βιβλία αυτογνωσίας,τα οποία τα έχω δανείσει και δεν τα έβαλα στην 5άδα μου! Καλό σαβ/κο να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα :) Όπως απάντησα και στο σχόλιο της Αγγελικής, και με το σπουργίτι γελάω πολύ! Αλλά δεν είναι καλό πρότυπο για το παιδί μου, οπότε θα το εξαφανίσω από το σπίτι για να μην πέσει στα χέρια της κόρης μου. Χαχαχαχα!

      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  19. Xμ...διακρίνω έναν πλουραλισμό στη σκέψη και στο γούστο! (έχω πάρει το σοβαρό μου) μου αρέσει πολύ η προσαρμοστικότητα για την οποία μιλάς και έχεις! Έ, κάτι έχουμε διαβάσει και εμείς από Γιάλομ, αν και χτυπούν σε "ευασίσθητες" χορδές μου βιβλία σαν του ιππότη που αναφέρεις (θα το δω). Σε (σας) παρακολουθώ αλλά 2 μέρες τώρα είμαι σε creative mood (και όταν έρθει το εκμεταλλεύομαι γιατί όταν το θέλω και δεν έρχεται μου τη δίνει) Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την "αίσθηση" χιούμορ (αν και αργώ να χαλαρώσω με ανθρώπους που δεν ξέρω) και μου αρέσει πολύ ο άλλος να έχει οξή πνέυμα και χιούμορ (όχι όμως να σε φέρνει σε δύσκολη θέση). Αν και εγώ, θα στο χαλάσω, δεν φημίζομαι για το χιούμορ μου (με τους μόνους ανθρώπους που λύνομαι και γελάμε τρελά είναι με τον άντρα μου και παλιότερα,την κολλητή μου).....Φιλιά και καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα :) ΚΑΘΟΛΟΥ δε μου το χαλάς. Από τη στιγμή που σου αρέσει το οξύ πνεύμα και χιούμορ, είσαι "δικός" μου άνθρωπος :)

      Φιλιά!

      P.S. Keep creating

      Διαγραφή
  20. Απ΄όλα έχεις, πράγματι στη βιβλιοθήκη σου!!! Πέρα από τον Αρκά, τα υπόλοιπα δεν τα έχω διαβάσει!! Και το Μίκι Μάουζ αλλά όχι το συγκεκριμένο!! χαχα!
    Καλό σ/κο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κοριτσάκι, θέλεις να γίνουμε φίλες????:)))Μου κίνησαν το ενδιαφέρον τα 2 πρώτα βιβλία που μας παρουσίασες. Για τα άλλα 2, είναι πιο ειδικά εφόσον αφορούν φωτογραφία και ταξίδια. Τα ταξίδια είναι ένα όνειρο που ποτέ δεν πραγματοποίησα και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα πραγματοποιήσω...
    Το βιβλίο με τον Μίκυ χαριτωμένη και ανάλαφρη επιλογή. Πραγματικά πόσα κόμικς έχουμε διαβάσει ως παιδιά?
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ! Να γίνουμε :) Μόνο στα μπουζούκια μη μου πεις να πάμε :)

      Καλημέρα και φιλιάαααα

      Διαγραφή
  22. Παρότι μάλλον κοιτάμε τα ίδια ράφια στο βιβλιοπωλείο, δεν έχει τύχει να διαβάσω τα συγκεκριμένα βιβλία, εκτός του Αρκά που λατρεύω! Διάβαζα επίσης μετά μανίας τη Μαφάλντα, απίστευτο τυπάκι :)

    υ.γ. άνθισε το background σου ή μου φαίνεται; Τέλειο !

    Φιλιά κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Μαφάλντα είναι απίστευτο τυπάκι (όπως λες). Καλημέρα Lyriel :)

      υ.γ. το άνθισα εγώ για να φέρω και λίγο άνοιξη στο σπιτάκι μου. Το καλοκαίρι, αστερίες :)

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αρκά! Είναι ο καλύτερος τρόπος για να μου φτιάξει η διάθεση μετά από μια κουραστική μέρα! Λατρεύω το χιούμορ του!
    Με ενδιαφέρον διάβασα και τις υπόλοιπες επιλογές σου και μου κίνησε την περιέργεια ο ιππότης με την σκουριασμένη πανοπλία. Θα το ψάξω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κουταλάκι :) Και ποιος δεν λατρεύει Αρκά!!! Αγαπημένος :)

      Ο ιππότης είναι πολύ καλός. Να του κάνεις την τιμή να τον διαβάσεις :)
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  24. Aσπασία μου,χαίρομαι που εξακολουθεί να σου αρέσει το διάβασμα.Συμφωνώ απόλυτα με τις επιλογές σου. Όσο για το Μiky Maoys είναι φυσικό να σου αρέσει,γιατί μέσα σου,όπως όλοι μας,κρύβεις ένα παιδί όσα χρόνια κι αν περάσουν. Αυτό μας κάνει να βλέπουμε τη ζωή από διαφορετική σκοπιά και δίνει μια ευχάριστη νότα μέσα στην καθημερινή μας βιοπάλη, που μας κλέβει το χρόνο με τα καθημερινά και επαναλαμβανόμενα και δε μας επιτρέπει να τον αφιερώσουμε σε αυτά που μας αρέσουν περισσότερο.
    Σε αγαπώ πολύ
    Η Μαμά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το πρόβλημα mom, ότι η καθημερινότητα μας κλέβει τον χρόνο και "δε μας επιτρέπει να τον αφιερώσουμε σε αυτά που μας αρέσουν περισσότερο", όπως π.χ. το διάβασμα. Οπότε πότε θα διαβάσω εγώ το Μίκυ μου που τόσο αγαπώ, οέο;

      Καλημέρα μανούλα! Και εγώ σε αγαπώ!

      Διαγραφή
  25. Η φωτογραφία στην παραλία με τον Μίκυ, υπέροχη!!
    Και ναι, αυτόν τον τόμο ειδικά τον ζήλεψα..χαχα!!..είναι που μου κλείνει και ο Μίκυ το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του μπήκε άμμος στο μάτι, για αυτό το κλείνει :)

      Καλημέρα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  26. Aγαπημένη μου Ασπασία ήγγικεν το πλήρωμα του χρόνου να σου γράψω, μετά από τόσο καιρό που σε διαβάζω!
    Τί υπέροχο, υπέροχο blog!...
    Λοιπόν, μου κέντρισες το ενδιαφέρον με τον ιππότη και την φωτογραφία, τα υπόλοιπα τα έχω. Κι εγώ τρελαίνομαι για ταξίδια, φωτογραφία, διάβασμα και καλό χιούμορ, οπότε θα κάναμε καλή παρέα! :-)
    Δεν διαβάζω πολλή ψυχολογία ωστόσο (την θεωρώ υπερβολικά...εσωστρεφή), από τον Γιάλομ μου άρεσε μόνο ο Κήπος του Επίκουρου. Προτιμάω την φιλοσοφία (πιστεύω ότι κάνει την ίδια "δουλειά" σε θέματα αυτογνωσίας και στοχασμού, αλλά είναι πιο εξωστρεφής). Και πολληηηή λογοτεχνία! Από Αρκά δε, δε νομίζω ότι έχω αφήσει κάτι αδιάβαστο!
    Αφού διαβάζεις παραμυθάκια (σε καταλαβαίνω, η δικιά μου η κορούλα είναι 23 μηνών!) αλλά και λογοτεχνία, θα σου αρέσει το "Να φεύγει η σκόνη κι ο καιρός" της Βασιλικής Κνήτου και τα ιδιότυπα βιβλία του Αλεσάντρο Μπάρικο.
    Σ' ευχαριστούμε για τα υπέροχα ποστ!
    Δήμητρα, Χανιά.
    Υ.Γ.: Θα σε έκανα φίλη στο facebook...αλλά δεν έχω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, χαίρομαι πολύ που σε φιλοξενώ στο σπιτάκι μου τόσο συχνά (και ας μην το ξέρω). Σήμερα λοιπόν που το ξέρω, κερνάω καφέ και φρεσκοψημένα cupcakes :) Welcome!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για το μπλογκάκι μου :)
      Διαπιστώνω ότι ταιριάζουμε σε πολλά, κρίνοντας από το σχόλιό σου. Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που γράφεις σχετικά με την ψυχολογία και την φιλοσοφία ως προς την εσωστρέφεια/ εξωστρέφεια της καθεμιάς αντίστοιχα. Τον Κήπο του Επίκουρου δεν τον έχω διαβάσει, αλλά τον απέφυγα μέχρι στιγμής εξαιτίας του θέματος που πραγματεύεται.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις βιβλιοπροτάσεις σου. Τις λαμβάνω σοβαρά υπόψη :)

      Εγώ ευχαριστώ πολύ που με διαβάζετε και μου κάνετε παρέα, ακόμη και αν δε μου αφήνετε σχόλιο. Ξέρω ότι εδώ μέσα πάντα έχω καλή παρέα :)

      Να έχεις μία υπέροχη, φανταστική, φωτεινή, χαρούμενη, πολύχρωμη μέρα! Να χαίρεσαι την κορούλα σου!

      Υ.Γ. Δεν πειράζει. Μπορούμε να γίνουμε φίλες και στο σπιτάκι μου :)

      Διαγραφή
  27. Αααα....σας χιλιοευχαριστώ κυρία μου!
    Θα πω εγώ όχι σε γλυκάκι;!
    Εξάλλου...άλλο μεγάλο πάθος η ζαχαροπλαστική...!
    Κυρίως το πράττειν, το τρώγειν με μέτρο για να είμαστε και σικ μανούλες! ;-)
    Με τα λεγόμενα του Γιάλομ στον Κήπο δεν μπορώ να πω ότι συμφώνησα απόλυτα, κυρίως όμως σε βάζει να σκεφτείς πόσο σημαντικό είναι το "εδώ" και ό,τι αφήνεις πίσω σου, ανεξάρτητα από το τί πιστεύεις για "μετά"!...
    Να έχεις κι εσύ μια τόσο όμορφη ημέρα όσο αυτή που μου ευχήθηκες και να χαίρεσαι το υπέροχο κοριτσάκι σου!
    Δήμητρα, Χανιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts