27.3.13

Hi-5 Photo game - Γεύσεις μετά μουσικής (Weeks #3 & #4)


Βρισκόμαστε στην 5η και τελευταία εβδομάδα του Hi-5 Photo game που επινόησε η Γεωργία για να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας, αλλά εγώ βρίσκομαι ήδη δύο εβδομάδες πίσω. Οι πολλαπλές υποχρεώσεις των τελευταίων εβδομάδων σε συνδυασμό με τις εξορμήσεις των δύο τριημέρων που
μας πέρασαν (Κ.Δευτέρας και 25ης Μαρτίου), δεν μου επέτρεψαν να ανταποκριθώ on-time με αποτέλεσμα σήμερα αντί να σας παρουσιάζω 5 αγαπημένες φωτογραφίες μου, θα σας παρουσιάσω 5 αγαπημένες γεύσεις και 5 αγαπημένα τραγούδια, σε μία ανάρτηση express :)

Αγαπημένες γεύσεις

#1 Σοκολάτα σε όλες της τις μορφές. Όσο μεγαλύτερο ποσοστό κακάου έχει, τόσο το καλύτερο.

#2 Ζυμαρικά κατά προτίμηση spaghetti και κατά προτίμηση pesto.  

#3 Πατάτες. Λατρεύω τα γεώμηλα. Σε όλες τους τις μορφές. Ιδιαίτερη προτίμηση έχω
στις ψητές με τη φλούδα και στις τηγανητές σε ελαιόλαδο και μόνο σε ελαιόλαδο.

#4 Τυρί. Δε ζω χωρίς τυρί. Τρώω από όλα. Τρελαίνομαι για φέτα, γραβιέρα, κεφαλογραβιέρα, παρμεζάνα, πεκορίνο, blue cheese. Το μόνο που δεν τρώω είναι το cottage. Η υφή του με τα μπαλάκια, μου φαντάζει αποκρουστική. 

#5 Ξηρούς καρπούς και κυρίως αμύγδαλα. Με το που τελειώνω το φαγητό μου, τρώω 1-2-3 χούφτες αμύγδαλα. Όταν ήμουν έγκυος πρέπει να κατέβασα καμιά 50ρια κιλά!!!

Έχω και μία άλλη γεύση που λατρεύω! Τη γεύση της μπανάνας. Δεν είναι τυχαίο που η μαμά μου όταν ήμουν μικρή με αποκαλούσε μαϊμουδάκι (φαντάζομαι όχι λόγω εμφάνισης).

Πηγή φωτογραφίας ΕΔΩ


Αγαπημένα μουσικά κομμάτια


Πηγή φωτογραφία ΕΔΩ
Υπό άλλες συνθήκες, μία αντικειμενική επιλογή των καλύτερων 5 τραγουδιών θα ήταν μία αρκετά χρονοβόρα διαδικασία, καθώς έχω πολλά περισσότερα από 5 πολύ αγαπημένα. Αυτή τη στιγμή όμως είναι 1:30 μετά τα μεσάνυχτα και μετά από μία αρκετά κουραστική ημέρα, δεν έχω αντοχές για τέτοιες πολυτέλειες. Για αυτό θα επιλέξω τα πρώτα 5 τραγούδια που μου έρχονται στο μυαλό και αγαπώ πολύ!

Frank Sinatra - Fly me to the moon


Madrugada - Honey bee


Archive - Again


Janis Joplin - Piece of my heart


Nina Simone - I put a spell on you


Καληνύχτα!

Ασπασία

Updated on 28/3/14: Σήμερα το πρωί διαβάζοντας ξανά την ανάρτησή μου, συνειδητοποίησα ότι αν την έγραφα τώρα, θα επέλεγα διαφορετικά 5 αγαπημένα τραγούδια. Πιο ξεσηκωτικά. Χθες το βράδυ επηρεάστηκα από τη νύστα και τη χαλαρότητα της στιγμής. Τελικά η μουσική που ακούς κάθε φορά εξαρτάται από τη διάθεση της στιγμής, την ώρα της ημέρας, τη σωματική σου κατάσταση.

Καλημέρα!

Πηγή φωτογραφιών κολάζ

46 σχόλια :

  1. Καλημέρα, Ασπασάκι!
    Ξεκίνησα να ετοιμάζω και εγώ την ίδια καθυστερημένη ανάρτηση... Μάντεψε τι έχω βάλει στην πρώτη θέση?!? ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!! :)
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα!!!! Πω πω πω γεύσεις μετά μουσικής!!!
    Θα μπορούσα άνετα να τρώω όλα όσα αγαπάς, υπό τον ήχο των μελωδιων που επέλεξες!!!!!
    Μπανάνες, τυρί, ζυμαρικα, πατάτες και σοκολάτα είναι στο εβδομαδίαιο μας μενού!!!!
    Ώστε μαιμουδίτσα ε;;; Κάτι ήξερε η μανούλα:)
    Η μουσική σου με μάγεψε. Nina Simone ήθελα να βάλω και εγώ αλλά είπα μην ξεφύγω...κι άλλο!
    Όπως και Frank Sinatra...μαγικός, φωνή που σε παρασύρει, τι να σχολιάσω!!! Archive, Joplin και Madrugada ήμουν σίγουρη ότι θα μας βάλεις. Μου αρέσουν πολύ και σου ταιριάζουν απόλυτα.
    Φεύγω ικανοποιημένη από όλες τις επιλογές σου φιλεναδίτσα μου αγαπημένη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα τι ομορφα μουσικα κομμάτια που ειναι, βεβαια μερικα δεν τα ειχα ξανα ακουσει αλλα μου αρεσαν πολύ...καλα η σοκολατα και οι ξηροι καρποί είναι πραγματικα κόλαση και παχαίνουν πολύ τα άτιμα!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερός συνδυασμός γεύσεων μετα μουσικής!!! Εξαιρετικά χαλαρωτικός.Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερούδια!!!
    Μου άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί! Από τα αγαπημένα σου φαγητά θα ξεχωρίσω βέβεια τη σοκολάτα, η οποία υπάρχει καθημερινά στη διατροφή μου! (Και θυμάσαι πως υποφέρω από ακμή, οπότε καταλαβαίνεις...)
    Και τα ζυμαρικά μου αρέσουν, αν και πέστο δεν έτυχε να φάω ποτέ! :(
    Ξηρούς καρπούς δεν τρώω με τρέλα,τις μπανάνες όμως τις λατρεύω!!! Παίρνουμε δύο τσαμπιά απ'τη λαϊκή κάθε βδομάδα και σε τρεις μέρες εξαφανίζονται! Τις προτιμώ όμως πολύ ώριμες!

    Από μουσική, θα σου εξομολογηθώ πως μόνο το #1 και το #5 ξέρω.. :( Με έβαλες όμως σε πειρασμό να ακούσω και τα άλλα με το καφεδάκι μου!
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοκολάτα good! Πατάτες good! Ζυμαρικά good! Ε και μπανάνες good (έχω πάντα στη δουλειά μία - έτσι για δεκατιανό!). Το good ειναι απο τον Τζόι απο τα φιλαράκια!!! :-) Τα τραγούδια δεν θα τα σχολιάσω γιατι η αστοιχείωτη τα μισά δεν τα ξέρω... (τσ τσ ντροπή...)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ασπασία μου!! Υπέροχες οι γευστικές σου επιλογές!! Αλλά και οι μουσικές!! Σοκολάτα rules!! Fly me to the moon επίσης αγαπημένο!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν πολύ όλα τα τραγούδια που έβαλες..το τυρί να μην αγαπούσες και θα μου άρεσαν κι όλα τα φαγητά...χαχα!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε αυτό με την μουσική έχεις απόλυτο δίκαιο. Νο0μίζω ήταν η πιο δύσκολη πεντάδα απ' όλες για εσάς... πρέπει να ζοριστήκατε για να τα βρείτε! Οσο για τις γεύσεις... ευκολα καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι... δεν θα μείνει τίποτα!!!χιχιχι! Φιλιά Ασπασία μου. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούγοντας κι εγώ τα τραγούδια σου αυτό ήθελα να σχολιάσω πως μάλλον επηρεάστηκες απο την ώρα...
    Λατρεύω κι εγώ όλα τα τυριά και τους ξηρούς καρπούς, πηγές πολλών θρεπτικών στοιχείων...
    Μμμμ σουσουράδα όλο βόλτες μου είσαι!
    Φιλιά πολλά και στην Δάειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο συμφωνώ με την σοκολάτα φουλ στο κακάο (μη σου πω ότι την προτιμώ πικρή παρά γλυκιά), με τα μακαρόνια (σε όλες τις μορφές και με όλες τις σάλτσες) και με το τυρί (μάλλον στην προηγούμενη ζωή ήμουν ποντικάκι...)!
    Ωραία και τα τραγούδια που επέλεξες!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για ξενυχτισμένη (κουρασμένη) μια χαρά θαύμα τα πας! Εσύ παιδί μου είσαι χαμαιλέων και αποδίδεις παντός καιρού! Το 2ο δεν το ήξερα (το πιστεύεις?) όσο για τη Νίνα..ε, με άγγιξες! Κρατάω δυνάμεις για σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασπασία είδες τελικά, άργησες αλλά έκανες μια φοβερή 2 σε 1 ανάρτηση με φοβερό κολάζ φωτογραφιών! Αν σου αρέσει τόσο το τυρί και η σοκολάτα σε προσκαλώ να έρθεις μια βόλτα από τα μέρη μας, ο παράδεισος της ποικιλίας! Κάθε εβδομάδα δοκιμάζω και κάτι νέο! Όσο για την επιλογή τραγουδιών δεν έχω λόγια, τα γούστα μας ταιριάζουν απόλυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπασία μου, εντάξει τι να πω!! Γευστικά με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!
    Μιλάμε ότι έφαγα άπειρα αμύγδαλα και στις δύο εγκυμοσύνες μου :)
    Χαίρομαι που βλέπω και άλλη... ομοιοπαθούσα!

    Είδα Madrugada και Archive και ενθουσιάστηκα! Ελπίζω ότι αυτά δε θα τα άλλαζες σήμερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο συμφωνώ μαζί σου για τα τυριά! Δεν λέγαμε κάποτε (δεν ξέρω αν το έλεγες κι εσύ) ότι θέλαμε να πάμε σε μια επαρχία της Γαλλίας, να πίνουμε κόκκινο κρασί, να τρώμε τυριά..και τίποτε άλλο!
    Και οι μουσικές σου..όμορφες νυχτερινές! Φαίνεται ότι τις διάλεξες βράδυ! Nina Simone αγαπώ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα άσωτη Ασπασία!!! Εσύ και η Σοφία, που μας αφήσατε εδώ και τρέχατε στας εκδρομάς βεβαίως βεβαίως!!!Η ανάρτηση σου έχει φαγητό μετά μουσικής! Όμορφες μελωδίες και νόστιμες επιλογές. Καλό σου απόγευμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ζω χωρις τυρί!!!Μου αρέσουν όλες οι αγαπημένες σου γευσεις !!!
    Οσο για την μουσική τι να πω;αγαπημένα τραγούδια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αντε με τις μουσικες να το αντεξω
    με τα φαγητα τι θα κανω μου λες;; για πιασε πατατα τηγανιτη με τριμμενο τυρακι απο πανω και για επιδορπιο μια κρεπα σοκο-μπανανα με καβουρδισμενα αμυγδαλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γεια σου Ασπασια!!!καλα εννοειται θα συμφωνησω με σοκολατα και ζυμαρικα(πεστο δεν εχω δοκιμασει),τυρακια εννοειται αλλα οχι τα μπλε!!πατατουλες επισης σε ολες τις παραλλαγες αλλα κερδιζουν οι τηγανητες τραγανες τραγανες,τα αμυγδαλα δεν με ενθουσιαζουν,κανουν πολυ καλο παντως!!
    οι μουσικες σου επιλογες αν και καποιες δεν τις γνωριζα ,τις ακουσα και ειναι πολυ αισθαντικές!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι όμως..!Ενθουσιάστηκα που ακούς Madrugada και Archive! Όπως και τα δύο τελευταία κλασσικά και κορυφαία! Δεν ξέρω αν νύσταζες αλλά μου αρέσουν πολύ οι επιλογές σου!
    Με παραξένεψαν τα αμύγδαλα μετά το φαγητό,δεν το έχω ξανακούσει! :)
    Καλή ξεκούραση φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα να σε ενημερώσω ότι ένα βραβείο σε περιμένει στο blogοσπιτάκι μου για το πολύ όμορφο blog σου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ασπασία μου, θύμησέ μου αν και όταν έρθεις στα μέρη μας να σου φτιάξω το αγαπημένο μου κέικ μπανάνας με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς! :-)
    Όσο για τη μουσική, η δική μου πεντάδα (αν κατάφερνα να φτιάξω) θα είχε τελείως διαφορετικό ύφος, αλλά οι επιλογές σου είναι πραγματικά υπέροχες!...
    Καλό Σαββατοκύριακο, με γεύσεις, χρώματα, αρώματα και μουσικές!
    Δήμητρα, Χανιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Αγαπημένες μου μπλογκοφιλενάδες, φιλενάδες και αναγνώστριες :)
    Επειδή αυτή ήταν τρελοεβδομάδα με απίστευτο τρέξιμο, δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλα τα σχόλια ξεχωριστά. Θέλω να σας πω ότι σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ (τόοοοοοοοοσσσσοοοοοοοοοο πολύ - όπως λέει και η κόρη μου ανοίγοντας τα χέρια στον ουρανό) για τα σχόλια που μου αφήσατε! Είστε πολύ γλυκές!

    @ Γεωργία, Ερμιόνη, Βέρα, Κατερίνα: σχετικά με τη μουσική, όντως επηρεάστηκα από την περασμένη ώρα, την υπερβολική κούραση της συγκεκριμένης τρελοημέρας και την ανάγκη να ακούσω χαλαρωτική μουσική εκείνη τη στιγμή. Για αυτό και επέλεξα τα συγκεκριμένα μουσικά ακούσματα (μου αρέσει ο όρος) των πολυαγαπημένων μου Madrugada, Archive, Nina Simone, Janis Joplin & Frank Sinatra. Αν έγραφα την ανάρτηση πρωί, θα σας παρουσίαζα άλλα αγαπημένα μουσικά ακούσματα, που θα ήταν πιο ξεσηκωτικά και όχι τόσο χαλαρωτικά. Κατά τα άλλα τα παραπάνω 2 συγκροτήματα και οι 3 δημιουργοί είναι αγαπημένοι και σταθερή αξία για εμένα. Απλά δε θα τους επέλεγα να τους ακούσω πρωί-πρωί. That's it!

    @ Δήμητρα (Χανιά): Όταν έρθω Χανιά, θα συναντηθούμε σίγουρα! Με ή χωρίς σοκολατομπανανοξηροκαρπο κέικ :)

    Φιλάκια και μια γλυκιά γλυκιά ανοιξιάτικη τρελοκαλημέραααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ξέχασα τη Dora..........

    Dora μου, καλωσήρθες στο σπιτάκι μου! Τάϊσες τα ψαράκια μου; Περιμένουν τους νέους επισκέπτες για να φάνε λίγο ψωμάκι (με το ποντίκι μπορείς να τους πετάξεις στο ενυδρείο), γιατί αν περίμεναν από εμένα, θα είχαν ψοφήσει.

    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι. Για κάποιον λόγο, δε μου λειτουργεί το link στο όνομά σου ώστε να οδηγηθώ στο blog σου. Μπορείς να μου πεις ποιο είναι το blog σου ώστε να έρθω να δω με τι βραβεύτηκα και να έρθω να το παραλάβω; (ελπίζω όχι με χρυσό βατόμουρο!)

    Φιλάκια και 1000 ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ασπασάκι γεια σου :)
    Οι γευστικές μας προτιμήσεις συγκλίνουν απόλυτα!
    Μακαρόνια, πατάτες, τυριά, αμύγδαλα, σοκολάτα -και τα δυο τελευταία σε συνδυασμό- είναι η αδυναμία μου! Τα αμύγδαλα ωμά παρακαλώ, τα ψημένα δε μου αρέσουν.
    Όσο για τα κομμάτια που διάλεξες, μου αρέσει το τελευταίο και το τρίτο ιδιαίτερα.
    Και φυσικά, κάθε στιγμή, θέλει και την ανάλογη μουσική επένδυση ;)

    Φιλάκια, καλό ΣΚ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά το σχόλιό σου στο τέλος τέλειο! Xixi!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts